Коли «Вбиваючи Єву» стартував минулого року на BBC America, кожен новий епізод цього комедійного трилера збільшував показники попереднього. Цього року аналогічної ситуації не склалося, проте другий сезон загалом вражаюче побив рейтинги першого: як повідомляє The Hollywood Reporter, він зібрав 1,8 млн глядачів, що на 87% більше за торішній результат (960 тис. глядачів). За таке стрімке зростання показників варто дякувати не тільки якості нового сезону, а й рішенню пустити його в ефір AMC паралельно з BBC America.
Ось що президент розважального напрямку AMC Networks Сара Барнетт каже про успіх: «Такий посезонний приріст був би примітним у будь-який інший час, але на сучасному телебаченні це практично нечувана ситуація. У “Вбиваючи Єву” є фанатська база, яка дуже любить серіал і продовжує рости. За цим хвилююче спостерігати. Хочеться сказати спасибі Сандрі О, Джоді Комер, шоуранеру Емералд Феннелл і нашим партнерам із Sid Gentle Films, а також усій знімальній групі цього захоплюючого другого сезону. Ми всі з нетерпінням чекаємо на чергову дику та божевільну подорож у третьому сезоні, який вийде наступного року».
Аудиторія другого сезону розділилася між BBC America і AMC майже порівну, хоча загальна аудиторія AMC приблизно на 10 млн сімей більша.
Нагадаємо, що вчора вийшов тизер-трейлер серіалу Carnival Row від Amazon Prime із Карою Делевінь.
Фото: BBC America