Усі, хто знайомий з BuzzFeed, знають, що вони роблять що завгодно, крім стандартних новин. Тому й документалка Follow This буде далека від стандартних заміток про будні та подвиги журналістів. Якщо вірити синопсису на офіційному сайті Netflix, мова піде про «несподівані культурні феномени і суперечливі соціальні явища».
Перша серія шоу буде присвячена феномену АСМР – відчуття мурашок, яке деякі люди відчувають від певних звуків або так званих візуальних тригерів, – а також цілому ком’юніті таких людей, сформованому в YouTube.
Щоправда, такий старт документального фільму трохи розчаровує: міні-фільми про АСМР за останні місяці зробили цілий ряд порталів, зокрема й New Yorker, та й сама тема перестала бути невідомою масовому глядачеві – такі відео потрапляють у тренди YouTube і мало кому вже здаються дивними або неприємними. Але тим цікавіше, які ще історії припасли творці шоу для інших 20+ випусків.
Продюсером Follow This виступила сама компанія BuzzFeed News, а шоуранером стала Джессіка Херроп («Білл Най рятує світ»).
Нагадаємо, 6 липня на Netflix вийшов фільм «Спадщина мисливця на білохвостого оленя» – ще одна комедійна роль у обоймі зірки бойовиків Джоша Броліна.