Судячи з обсягу законтрактованої телевізійної реклами на телеканалах StarLightMedia на 2020 рік – динаміка ринку зберігається, а обсяг контрактів станом на початок жовтня вже перевищив 2,3 млрд грн. Про це повідомив генеральний директор сейлз-хауса Ocean Media – Андрій Партика.
«Зазвичай пік переговорів з рекламодавцями про контракти на наступний рік припадає на грудень. Щоб зробити переговори більш комфортними, ми впроваджуємо довгострокове планування і підтвердження контрактів на наступний рік заздалегідь – у жовтні. Ринок позитивно відреагував на цю ініціативу. Тепер підтвердження контрактів відбувається в рекордно ранній період, а активність демонструють практично всі категорії рекламодавців. Міжнародні компанії виявляють більш високий інтерес до фіналізації угод, ніж локальні», – зазначив Андрій Партика.
За підсумками 2018 року, ринок телевізійної реклами зріс на 27%. За прогнозом Ocean Media, в 2019 році очікується динаміка телеринку на рівні 25%.
Фото: pixabay
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!