Snapchat стикається з епічним повстанням користувачів після капітального «переоформлення» застосунку. Наразі компанія на невдоволення користувачів ніяк не реагує.
Застосунок Snapchat вийшов у 2011 році. Його було створено Еваном Шпігелем, Боббі Мерфі та Реджі Брауном під час навчання в Стенфордському університеті.
Принцип Snapchat відрізняється від головного конкурента Instagram – снапчатери можуть обмінюватися повідомленнями з прикріпленими фото і відео, які через певний час зникають. Головною особливістю програми також є використання кумедних масок при зйомці селфі. Схожі технології (Stories і маски) той же Instagram запровадив набагато пізніше.
Цього місяця Snapchat представила свій глобальний редизайн, метою якого було спростити інтерфейс і чітко відокремити «соціальність» мережі від «медіа».
«Твої друзі – не контент. Це стосунки», – заявив генеральний директор Snapchat Еван Шпігель у рекламі оновлення дизайну 2 місяці тому.
Крупнейший мировой производитель грозится изъять рекламу из Google и Facebook
Однак багато снапчатерів обурилися, скаржачись на те, що знайти нові повідомлення і друзів на оновленій сторінці «динамічних» користувачів стало складніше. Понад 1 мільйона осіб підписали клопотання Change.org із вимогою, щоб Snap прибрав дизайн. Користувачі погрожують припинити користуватися застосунком взагалі. «Тепер це сміття», – заявив один із них.
Шпігель, виступаючи в четвер на конференції інвесторів, зазначив, що Snapchat не змінить курсу. «Деякі зі скарг, які ми бачимо, лише посилюють нашу філософію», – сказав він.
Деяких користувачів обурило, що знаменитостей, яких вони фолловлять на платформі, більше немає у списку їхніх друзів. Шпігель прокоментував це різко: «Вони не ваші друзі».
Технічна індустрія рясніє прикладами змін дизайну, які спонукали користувачів писати гнівні пости і відгуки в мережі.
Коли Instagram змінив свій логотип два роки тому, багато шанувальників соцмережі просто зненавиділи його. The New York Times назвала цю подію «найбільшим провалом» Instagram. Також Instagram викликав шквал обурення після зміни алгоритму появи постів у стрічці. Тоді на Change.org петицію про збереження минулої хронології Instagram підписали 343 000 осіб.
І хоч зміни, як бачимо, подобаються небагатьом користувачам, гігантів індустрії, здається, це не дуже турбує.