Приймання заявок на пітчинг компанії 1+1 media почалося 29 травня, але учасники вже надіслали понад 200 ідей на кожну з номінацій – ТВ-серіали і веб-формати (які містять ідеї для створення каналів у YouTube і серіалів для платформи Instagram).
Цього року, на відміну від попередніх, багато заявок на створення комедій. Цікавою тенденцією є те, що українці хочуть бачити на екранах історії простих людей. Наприклад, історію переїздів жителів сіл у міста. Також у кожній номінації багато заявок на створення проектів із залученням зірок. Для формату YouTube-каналів пропонується контент, що містить лайфхаки від селебрітіс, запрошення зірок у гості, формати перевтілень відомих особистостей.
Незважаючи на новизну, багато заявок надійшло на абсолютно новий для України формат – серіал для Instagram хронометражем до 1 хвилини.
«Приємно усвідомлювати, що до закінчення приймання робіт ще достатньо часу, але ми вже отримали багато якісних ідей. У фіналі, який відбудеться наприкінці вересня, ми оберемо дві роботи з кожної номінації та їх реалізуємо», – розповіла Світлана Павелецька, PR-директор групи 1+1 media.
Нагадаємо, призові місця в конкурсі ідей будуть визначатися в обох номінаціях. Переможці отримають можливість реалізувати свої ідеї. Учасники, які посіли друге місце в номінації «X-серіали», отримають просування і підтримку формату на міжнародному ринку з метою продажу, а в номінації «Z-веб-формати» – повний консалтинг ідеї від команди 1+1 Digital. Володарі третіх місць отримають безкоштовне навчання у Вищій школі Media & Production за обраним напрямом.