Про таке чесне рішення компанії щодо споживача повідомляє видання Creativity Online. Dove ще минулого року обіцяв повністю відмовитися від оброблених фото на користь «натуральних», але від слів до справи перейшов тільки через півроку. І дуже вчасно: рух бодіпозитив до літнього пляжного сезону особливо посилюється, а знімки сміливих дівчат, які не соромляться своїх пишних форм або фізичних вад, заполоняють соціальні мережі.
Згідно з даними одного з досліджень, 77% жінок по всьому світу не довіряють рекламним фото, а 69% зізнаються, що відфотошоплені знімки моделей в рекламах викликають у них тривогу і невпевненість у власній красі.
«Ми дотримуємося кількох принципів: використовуємо фотографії звичайних жінок, а не професійних моделей; показуємо їх такими, якими вони є в реальному житті; намагаємося допомогти дівчатам знайти почуття власної гідності», – каже маркетинг-директор Dove Емі Степанян.
Однак ініціатива Dove не є чимось абсолютно новим або революційним. З такою ідеєю вже виступив інший великий гравець beauty-індустрії. У січні цього року американська фармакологічна компанія CVS розповіла про свої плани виділяти ретушовані зображення як «змінені» .Компанія створила так звану «марку краси» – символ серця в колі – яким будуть позначати всі змінені фото в рекламі.