Сайти з бронювання готелів відзначили різке зростання кількості пошукових запитів Ваканди після виходу фільму «Чорна Пантера». Насправді дія в картині відбувається у вигаданій африканській країні. Про це пише Daily Mail.
Кількість людей на сайті Hotelscan.com, що потрапляють на сторінку аквапарку Wisconsin Wakanda Water Park, збільшилася на 620 відсотків, а представники Hotels.com зафіксували зростання на 55 відсотків при бронюванні готелів біля цього парку.
«Черная Пантера» и компания: почему 2018-й – год афрофутуризма
Представники сервісів вважають: люди не розуміють, що в фільмі використовується вигадана країна, тому продовжують шукати способи поїхати туди у подорож.
До слова, світова прем’єра «Чорної Пантери» відбулася 15 лютого.