«УНІАН ТБ» анонсує зміни в сітці мовлення. На телеканалі хочуть чітко сегментувати контент.
Зараз серед ключових програм «УНІАН ТБ»: новини ТСН (зі зміщеним часом виходу), публіцистична лінійка розслідувань, випуски рейтингових і популярних проектів відеобібліотеки групи 1+1 media і трансляції футбольних матчів Української прем’єр-ліги і Ліги Європи. Скоро ефір доповнить кулінарний проект із популярним телеведучим, орієнтований на чоловічу аудиторію.
«Особливістю документальної журналістики є дороге виробництво і обмежена можливість показу. Маючи потужну і різноманітну бібліотеку, наш канал робить такий контент ще більш доступним. Однак, незважаючи на те, що вже досить довгий час канал “УНІАН ТБ” стратегічно спрямований на використання існуючого контенту групи, ми вирішили підійти до питання такої трансляції, орієнтуючись саме на переваги аудиторії. Ми задоволені результатами, що підтверджується зростанням частки аудиторії каналу. За підсумками першого півріччя 2019, середньодобовий час перегляду перевищив відповідний показник низки відомих інформаційних телеканалів», – розповіла генеральний продюсер нішевих каналів групи 1+1 media Іванна Найда.
«УНІАН ТБ» – нішевий канал групи 1+1 media, орієнтований на чоловічу аудиторію. Він також доступний онлайн, через VOD-платформу 1+1 video.
Зазначимо, до групи 1+1 media входять 7 телеканалів: «1+1», «2+2», ТЕТ, «ПлюсПлюс», «Бігуді», «УНІАН ТБ», «1+1 International».
Фото: Анна Федорук