«Абонементне пекло: як не потрібно впроваджувати пейволи» – так називається нова стаття порталу TechCrunch. (Пейвол – технологія, що дає змогу обмежити доступ до контенту, і тим самим змушує читачів купувати передплату. – Ред.) «Новий тиждень, новий пейвол. Цього разу – видання Bloomberg, яке анонсувало, що встановить платний доступ до свого новинного сервісу та телеканалу. Сама новина не викликає особливого подиву; що дивує, так це ціна – стандартна передплата коштує $35 на місяць (раніше вона була безкоштовною), а за $40 на місяць можна додатково отримати доступ до друкованого і веб-видання Businessweek», – повідомляється в статті.
«І люди ще казатимуть, що тост з авокадо – це дорого», – нарікає її автор.
Есть ли жизнь после Facebook: ищем свет в конце тоннеля
Він перелічує низку таких несподіванок – уже впроваджених або запланованих (таких, наприклад, як платний Facebook без реклами). Передплата Amazon Prime нещодавно підвищилася до $120 на рік, а Netflix збільшив місячну абонентську плату до $11. «Вартість передплати зростає набагато швидше, ніж доходи користувачів», – зазначає автор.
«Один зі способів побороти цю ситуацію – дозволити об’єднувати передплату в дешевші пакети послуг. Таке вже практикується: Spotify, Hulu і Scribd мають дозволити користувачам купувати єдину передплату на всі три сервісу за зниженою ціною», – повідомляється у статті.
Нагадаємо, в березні вийшла стаття генерального директора Applico Алекса Мозеда, у якій він передбачив смерть традиційних ринків і тотальне домінування діджитал-платформ.