Як створюються номера для «Танців з зірками»
Наталя Лисенкова: Номери для кожної пари на паркеті створюються абсолютно по-різному. Над кожною постановкою працює ціла команда, в якій є ми – два основних режисера-постановника, – ще один режисер Маша Григоращенко і дві помічниці – Даша Гресь і Саша Погуляй. Так, кожна постановка, звичайно ж, залежить від стилю танцю, ідей, які пропонують нам хореографи і зірки, і від музики, яка буде супроводжувати номер.
Про складнощі роботи режисерів на таких проектах
Про реквізити і гроші
На жаль, застати репетиції всіх зірок у мене не вийшло, тому ділюся з вами кадрами, як Ігор Ласточкін та Ілона Гвоздьова репетирували своє пристрасне танго:
Наталя Лисенкова: Так як всі номери дуже різні, конкретна сума на один номер не виділяється. Є загальний бюджет проекту, який ми зараз не можемо озвучити, і від нього відштовхуються всі наші можливості. Якщо ж говорити про найдорожчий реквізит, то поки в цьому сезоні нам в чималу суму обійшовся лабіринт Маші Єфросиніної в першому ефірі. Точну його вартість ми ще не підрахували, але самі трохи побоюємося (сміється).
Наталя Ровенська: Це було важливо, тому що потрібно було виготовити колір і форму настільки чітко, щоб ми співпали з 3D-графікою, яка паралельно була в ефірі для створення об `єму цього лабіринту.
Про найскладніші постановки
Наталя Ровенська: (Сміється.) В результаті, пам’ятаю, нам привезли десять мішків цих речей! Ми з Наташею три рази по-різному збирали і розбирали цю купу. Ви, напевно, не помітили, але щоб купа виглядала переконливіше, ми забрали сходинки, по яких пари спускаються на момент оголошення результатів. Тому в цьому випуску всі пари змушені були виходити через центральний вхід тільки заради того, щоб один номер Наді та Ігоря вийшов так, як ми цього хотіли! Уявляєте? (Сміється.)
Наталя Лисенкова: Зрештою ми ці сходинки поставили в центр, закріпили сіткою-рабицею, а зверху накидали речі. І тому ми в ефірі тягнули час, щоб підготувати номер. Ось тут було складно. А пам’ятаєте виступ у фіналі Олени Шоптенко та Ахтема Сеїтаблаєва?
Наталя Лисенкова: Ця концепція у нас не виходила до останнього. Всі проби на репетиціях були провальними. Нам потрібно було показати, що ця пара нібито чекає на дощ, а пішов пісок.
Наталя Ровенська: Я пам’ятаю, навіть були думки міняти концепцію за годину до ефіру. Але ми вирішили залишити все як є на свій страх і ризик. Підстрахувалися тим, що засунули шматок лінолеуму в піддон, а в цей час хлопчики-альпіністи сиділи під стелею і по команді витягали лінолеум – і тільки тоді пісок почав сипатися так, як ми задумували. Це було неймовірно. Все спрацювало чітко тільки на ефірі!
До слова, як по секрету розповіли мені режисери-постановники проекту, замість піску в цьому номері використовувалася манка.
Про сексуальний потяг в парах
Що змінилося на проекті з минулого сезону
Наталя Ровенська: Так, це однозначно. Минулого сезону ми були більш лояльні до побажань зірок. Бувало, погоджувалися з ідеями, навіть коли розуміли, що все може провалитися. Цього року все не так. Якщо ми відразу розуміємо, що задумку не вдасться втілити, то не витрачаємо на неї час, а відразу генеруємо нову ідею.
Про натхнення
Наталя Ровенська: Буквально від всього! (Сміється.)
Наталя Лисенкова: У шоу «Танці з зірками» нам важливо не тільки вразити глядача значним реквізитом і обсягом графіки, нам важливо розкрити саму зірку, показати її з того боку, який ще невідомий аудиторії. Тому ми багато часу приділяємо тому, щоб почути особисті історії зірок, постаратися вникнути в них. Ось, наприклад, в цьому сезоні буде історія Оксани Марченко. Ми дуже хотіли б, щоб глядачі почули її. Або історія Маші Єфросиніної. Вони дуже зворушливі.
Все, что нужно знать о новом сезоне проекта «Танці з зірками»
Наталя Ровенська: А мені ось дуже подобається фільм «Краса по-американськи» (реж. Сем Мендес, 1999). І відкрию секрет: в цьому сезоні буде номер, де ми використовуємо таку ж кількість пелюсток троянд, яка була в цій картині. Мені дуже хотілося передати цю емоцію з фільму на наших «Танцях».
Наталя Лисенкова: Намагаємося частіше ходити на балет, в театр. Наприклад, «Гамлет» з моїм улюбленим актором Бенедиктом Камбербетчем. Це ж просто захоплююче! Або почитайте «Тропік Рака» Генрі Міллера – він так тонко і на якихось своїх хвилях передає прості історії, де фігурує пристрасть, ненависть, любов.
Про неймовірне
Наталяя Ровенська: А рівно рік тому, коли ми з «1+1» працювали над концертом Тіни Кароль «Інтонації», ми з тієї ж причини відмовили Джареду Лето зробити номер на MTV Awards. А тому ми щороку, будучи в роботі над проектами «1+1», так і чекаємо, щоб відмовити комусь із зірок (сміються). У цьому смак нашої роботи!