4 лютого в ефірі «Нового» стартує третій сезон ігрового шоу «Хто проти блондинок?». Напередодні старту про те, як проходило фільмування, які сюрпризи чекають на учасників і глядачів, розповідає у своїй авторській колонці на «Телекритиці» креативна редакторка проєкту Ольга Чеснокова, а також відповідає на питання, яке хвилює всіх: чому дівчата прагнуть потрапити у це шоу?
Як потрапити на шоу блондинок?
Потрапити на шоу можна тільки через комп’ютер. Усе починається з кастингу. Блондинки від 18 років і старші заповнюють анкету на сайті Нового каналу, і ми запрошуємо їх пройти тестування. Дівчата приїжджають до нас у Starlight Production, сідають за комп’ютери і відповідають на 280 запитань. Чому так багато? Тестування проходить за три-чотири місяці до фільмування. Блондинки поки не знають напевно, чи зможуть вони взяти участь у кожній програмі. Тому відповідають абсолютно на всі питання сезону. Дівчат, які пройшли кастинг, ми запрошуємо провести з нами 9 незабутніх знімальних днів. А комп’ютерна програма автоматично розставляє блондинок у рядах ─ залежно від того, наскільки добре вони відповіли на питання кожної гри.
Навіщо їм це потрібно ─ зніматися у шоу «Хто проти блондинок»? З’явитися у прайм-таймі каналу ─ сильна мотивація, але за кадром залишаються пробудження о 4 ранку, 16 годин у знімальному павільйоні, 8 з яких ─ у кадрі й на шпильках. І у кожної ─ 42 конкурентки ─ взагалі не факт, що покажуть крупним планом. Але є й інший мотив. У цьому шоу дівчата можуть бути такими, як вони про себе фантазують. Розкутими, зухвалими, грайливими. Тут їх територія, їх правила.
Яким буде третій сезон?
У цьому сезоні буде 18 випусків. Теми ми вибираємо такі, щоб вони стали цікаві кожному глядачеві: мода, їжа, краса, подорожі, життя в інтернеті й так далі. Це те, про що ми говоримо щодня, але ставимося по-різному. Ось чому дівчатам і чоловікові-гравцеві завжди є про що посперечатися.
Працюючи над третім сезоном «Хто проти блондинок?», ми відчули, що всередині й навіть навколо проєкту виник власний всесвіт, який зажив своїм особливим життям. Тісно стало блондинкам у стінах павільйону! Ні з того ні з сього у цьому сезоні з’явився якийсь «підвал». Ведуча проєкту, мати і королева всіх блондинок Леся Нікітюк вирішила відправляти туди дівчат, які вибувають у процесі гри. Ходять легенди, що блондинки живуть у «підвалі» між фільмуванням ─ там досить холодно, щоб вони добре збереглися. Але є Wi-Fi і «закрутки» ─ Леся про своїх підопічних дуже піклується. І таких мемів у третьому сезоні буде дуже багато. Мені здається, зароджується якась нова блондопланета, і знімальна група не особливо впливає на її життя ─ швидше, спостерігає і кайфує.
Чи може «підвал» вирости в окреме реаліті-шоу?
Закадрового життя у блондинок стає так багато, що іноді я думаю про це. Після команди «Стоп! Знято!» дівчата продовжують спілкуватися і дружити. З деякими «старожилами» Леся підтримує приятельські стосунки. У шоу є дівчата, які знімаються три сезони поспіль у кожній програмі! Впевнена, ви їх помітите ─ шоу народжує нових «зірок». Як колись, 10 років тому, саме на шоу «Хто проти блондинок?» засяяла і розцвіла суперблондинка Оля Полякова, також проявила себе Олена Філонова. І тоді ж з’явився спіноф «Зроби мені смішно», у якому найяскравіші блондинки грали в інтелектуальну гру формату «Що? Де? Коли?». І ця гра народилася самостійно ─ так багато було енергії, що вона знайшла вихід.
Якщо говорити про третій сезон, то ми продовжуємо фільмувати у режимі студійного реаліті. Ми запускаємо Лесю, блондинок і чоловіка-гравця у студію, закриваємо двері, вмикаємо камери і спостерігаємо за тим, як вони живуть у цьому шоу. Намагаємося фільмувати без зайвих «стопів», щоб не губити атмосферу гри. Якщо щось пішло не так ─ відмінно! Леся ─ не просто цариця усіх блондинок, вона класний модератор, який вирулить будь-який факап. Красиво, гідно і з приголомшливою самоіронією. Єдиний фактор, з яким доводиться рахуватися, ─ це час. З чотирьох годин запису ми повинні залишити 90 хвилин ефіру. Однак при монтажі намагаємося зберегти не тільки все форматно важливе, а, у першу чергу, все живе. Це чесно й дійсно цікаво.
Я думаю, що шоу буде трансформуватися від сезону до сезону. І тих «зірок», які народяться за три сезони, нове телевізійне життя кудись точно призведе. Чи буде це шоу про білявок, про жінок, чи буде це телешоу в принципі ─ не знаю. Але якщо «зірки» з’являються, то їм сяяти й далі. І у цьому сенсі перспективною платформою є інтернет.
Digital ─ це неоране поле для нашого телебачення. У нас в країні тільки зароджується цей симбіоз теле- та інтернет-перегляду. І дуже раді, що зараз StarLight Media розрісся у digital і продовжує формувати навколо своїх проєктів інтернет-простір. Адже у нас багато контенту, який може там ожити. І чудово, що digital-команда «Нового» створює навколо кожного проєкту додатковий контент.
Фото: прес-служба StarLight Media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!