Новостворений сейлз-хаус Ocean Media заявив про укладення договору на продаж рекламного часу з телеканалами, які входять до телегрупи StarLightMedia. Про це повідомляє прес-служба сейлера.
Угоду підписано строком на один рік. «Ми завершили переговори між новоствореною компанією Ocean Media і каналами ICTV, СТБ, “Новий канал” підписанням договорів, які дають нам змогу надавати послуги з розміщення прямої реклами наших клієнтів на цих каналах. Наші повноваження обмежуються рекламними блоками. Поки договори підписані тільки на один рік. Команда Ocean Media готова фіналізувати угоди з клієнтами, які хочуть скористатися перевагами ранніх переговорів», – коментує Андрій Партика, генеральний директор сейлз-хаусу Ocean Media.
Як писала «Телекритика», 18 жовтня Андрій Партика пішов із посади гендиректора сейлз-хаусу StarLight Sales групи StarLightMedia разом зі своєю командою. Тоді ж стало відомо про те, що він очолив новостворений сейлер Ocean Media. Структури StarLight Sales тепер немає в рамках телегрупи.
Фото: Ocean Media