Сейлз-хаус Ocean Media, який продає телерекламу на каналах StarLightMedia (ICTV, «Новий канал», СТБ, М1, М2 і «Оце»), оголосив про старт продажів ТВ-реклами своїм клієнтам на 2020 рік та очікує зростання ринку телереклами на четверть. Політика продажів не зазнає значних змін у 2020-му, у сейлері готують спеціальну пропозицію для брендів, які таргетуються на вузькі цільові аудиторії. Про це повідомляє прес-служба сейлз-хаусу.
У компанії взяли до уваги досвід і коментарі партнерів, які отримали під час консультацій з найбільшими рекламними агенціями ринку і медіааудиторами впродовж останніх двох місяців. У сейлері врахували «особливості бізнесу клієнтів» і тих брендів, які таргетуються на вузькі цільові аудиторії – для них у Ocean Media розробили спеціальну пропозицію.
У сейлері повідомляють про зростання ринку телереклами на 25% у 2019 році (у гривні) та прогнозують зростання ринку ще на 25% у 2020-му. «За останні 4 роки відбулось зростання реального доходу українців, а споживчі настрої після виборів навіть перевищують докризовий рівень. Враховуючи постійне зростання рекламного ринку, прогноз компанії Ocean Media щодо зростання ТВ-ринку у 2020 році – 25%. Наші клієнти будуть зацікавлені в розвитку власного бізнесу на тлі економічного зростання, відповідно, попит на ТБ-рекламу – буде високим», – зазначив Андрій Партика, генеральний директор компанії Ocean Media.
Голова сейлеру стверджує, що після двох виборчих кампаній заповнюваність рекламних блоків залишається достатньо високою. «Після президентських виборів, заповнюваність рекламних блоків на ринку – понад 90% і, за нашими розрахунками, вона буде розумно високою до кінця року. Майже весь попит, який ми очікуємо на ринку – зможе бути реалізований в хорошому балансі між цінами і попитом. Ми дякуємо тим партнерам, які навчили нас, що надто низька ціна, яку неможливо реалізувати через перезаповнення ефіру, – є більшим болем, аніж ринкова, яка дає змогу реалізувати рекламні кампанії та успішно вести бізнес. Ми зі впевненістю можемо стверджувати, що якби підвищення цін у 2019 році не відбулося, то постраждала б якість розміщення дуже багатьох клієнтів. Деякий час наші партнери адаптовувалися, але прийняли нововведення. Усі зміни, які ми впровадили, відповідають глобальним трендам. Процес розміщення ТВ-реклами відбувається автоматично і ми постійно вдосконалюємо алгоритми оптимальної розстановки реклами та мінімальних відхилень від цілей клієнтів», – додав Андрій Партика.
Раніше сейлер Ocean Media радив рекламістам не відмовлятися від розміщення довгих роликів брендів у рекламних кампаніях на ТБ.
Нагадаємо, згідно з даними Всеукраїнської рекламної коаліції, ринок телереклами в 2018-м зріс на 26% – з 7,329 млрд гривень (у 2017) до 9,269 млрд гривень. У 2019 році, за прогнозами ВРК, збільшиться ще на 24% і становитиме 11,526 млрд гривень, з яких пряма реклама становитиме 10,089 млрд гривень (решта – спонсорство).
Фото: pixabay