Незалежне рейтингове агентство Big Data UA проаналізувало динаміку загального телеперегляду з початку року і до травня включно. У своєму блозі аналітики компанії поділилися даними звіту «Огляд показників перегляду за травень 2020 року».
Протягом квітня-травня 2020 року спостерігалося значне зростання TVR%. Так, у квітні середнє охоплення за день зросло до 32,9% і досягло максимуму в травні з показником 34,9%. Тобто кожен день протягом карантину IPTV/OTT-сервісами користувалося більше глядачів, ніж навіть у зимові місяці. При цьому в середньому глядачі витрачали на телеперегляд на 30 хвилин більше часу, ніж в січні-березні 2020.
В травні, крім карантинних обмежень, свою роль відіграла й погода – дощі та низька температура спонукали аудиторію проводити більше часу вдома.
Станом на кінець травня в панелі налічувалося понад 360,9 тисячі активних домогосподарств. Також в травні було зафіксовано найвище середнє охоплення за день (34,9%), при незначному зниженні середнього часу перегляду (з 5 годин 12 хвилин до 5 годин 3 хвилин).
Найбільше зростання в травні продемонстрували групи каналів загального перегляду, спортивні та дитячі.
Групи каналів за жанром (типом)
У травні група каналів загального перегляду помітно збільшила свої показники (зростання на 1,03 в.п. до 59,72%).
Група дитячих каналів, чия частка перегляду склала 7,69%, що на 0,14 в.п. вище показника в квітні, розташувалася на другому місці.
Частка перегляду групи розважальних каналів на третьому місці, навпаки, просіла (зменшення на 0,36 в.п. до 7,37%).
Також демонструє зниження частка перегляду групи каналів кінопоказу (зменшення в травні на 0,48 в.п. до 6,67%), проте група тримається на четвертому місці.
П’яте місце займає група каналів новин, чия частка перегляду впала на 0,52 в.п. до 5,45%.
Група пізнавальних каналів (частка перегляду зменшилася на 0,27 в.п), займає шосте місце з показником 4,94%.
На сьомому місці розташувалася група каналів серіалів з загальною часткою перегляду 3,09% (без змін).
Група спортивних каналів в травні змогла помітно наростити долю перегляду (зростання на 0,70 в.п. в порівнянні з попереднім місяцем), проте все ще займає восьме місце з долею перегляду 2,64%.
Група музичних каналів (частка перегляду в травні збільшилася лише на 0,03 в.п. і склала 1,57%) утримує дев’яте місце.
Канали загального перегляду
В травні канал “1+1” поступився першим місцем каналу “Україна”. У каналу “Україна” частка перегляду в травні склала 11,37% (зростання на 0,63 в.п.), а в каналу 1+1 – 11,18% (зниження на 1,13 в.п.). “Плюси” згенерували 458,9 тис. контактів, а в “України” цей показник склав 417,3 тис. На третьому місці розташувався канал СТБ з долею перегляду 9,17% (зростання на 0,29 в.п. і 460,2 тис. контактів). Канал ICTV знаходиться на четвертому місці, додавши в травні 0.27 в.п. (частка перегляду 8,69%, кількість контактів з каналом – 428,1 тис.). Новий канал зріс на 0,41 в.п. долі перегляду й займає п’яте місце (частка перегляду 7,54%, згенеровано 418,7 тис. контактів), а канал Інтер лишається на шостому з показником 5,63% (частка перегляду зросла на 0,32 в.п., згенеровано 364,8 тис. контактів).
В цілому група каналів загального перегляду набрала в травні 3,7 млн. контактів з IPTV|OTT домогосподарствами.
По будням в травні канал “1+1” продовжував лідирувати, проте канал Україна значно скоротив відрив від лідера. На третьому місці продовжує утримуватися канал СТБ.
На вихідних канал “Україна” вийшов на перше місце з великим відривом, канал “1+1” на другому місці. Третє місце за каналом ICTV.
Дитячі канали
Частка перегляду каналу “Плюс Плюс” знизилася на 0,05 в.п. до рівня 2,55%, і канал залишається на першому місці, згенерувавши 148,3 тис. контактів у травні. Канал Nickelodeon (зниження на 0,05 в.п. до 1,36%) отримав друге місце, а канал Cartoon Network (ріст на 0,04 в.п. до 1,10%) посідає третє місце відповідно.
Канал Nickelodeon згенерував 60,4 тис. контактів, а Cartoon Network – 28,9 тис. Четверте місце обіймає канал Піксель, чия частка перегляду залишилася без змін на рівні 1,08%, а кількість контактів склала 124,5 тис.
Сумарно з дитячими каналами протягом травня відбулося 854,2 тис. контактів з домогосподарствами, що підключені до IPTV/OTT панелі.
Розважальні канали
Канал ТЕТ очолює групу, не зважаючи на незначне просідання долі перегляду (зниження на 0,38 в.п. до 3,08%) та набравши в травні 318,9 тис. контактів з IPTV|OTT домогосподарствами по всій Україні. Середній час перегляду ТЕТ в травні склав 47,4 хвилин.
Частка каналу “Індіго” на другому місці знизилася на 0,10 в.п. до 0,80%. Канал “Мега” повернувся на третє місце з долею перегляду 0,62% (збільшення на 0,04 в.п.). В Індіго відбулося 180,6 тис. контактів з телеглядачами, у каналу “Мега” – 169,3 тис. На четвертому місці опинився канал ОЦЕ з показником 0,61% (зростання на 0,07 в.п.), а канал “Квартал ТБ” розташувався на п’ятому місці (просідання частки перегляду на 0,07 в.п. до 0,56%)
В цілому група розважальних каналів за місяць набрала 1,64 млн. контактів з IPTV|OTT домогосподарствами.
Канали кінопоказу
У травні лідируючу позицію обійняв канал TV 1000 East (частка перегляду 1,59%, зменшення на 0,04 в.п.). Сумарно більше 229 тисяч унікальних домогосподарств, підключених до IPTV|OTT платформ дивилися телеканал TV 1000 East протягом місяця по всій Україні з середнім показником перегляду 53 хвилин.
Канал TV Action 1000 East з показником 1,15% (зниження на 0,08 в.п., кількість контактів – 171,6 тис.) розташувався на другому місці в групі. На третє місце в групі піднявся канал ViP Comedy (частка перегляду 0,68%, ріст на 0,06 в.п.), який подивилося 147,2 тис. домогосподарств. На четвертому місці канал “Ентер Фільм” (частка перегляду 0,58%, зменшення на 0,04 в.п.). Канал FOX (частка перегляду незначно знизилася на 0,02 в.п. до 0,46%) обійняв п’яте місце – в каналу в травні охоплення склало 73,3 тис. домогосподарств.
В цілому група фільмових каналів набрала в травні 1,7 млн. контактів з IPTV|OTT домогосподарствами.
Канали новин
Перше місце продовжує утримувати канал “Україна 24″, чия частка перегляду в травні знизилася на 0,09 в.п. до 1.39% (канал отримав 281,2 тис. контактів та середній час перегляду на рівні 29,6 хвилин). Канал “112 Україна” знизив долю перегляду до 0,93%, що на 0,17 в.п. нижче його результату у квітні, і займає друге місце з 142,1 тис. контактів. Показник середнього часу перегляду склав 39 хвилин.
Частка перегляду каналу “Прямий“, що розташувався на третьому місці, просіла на 0,04 в.п. до 0,88%. Канал отримав 136,8 тис. унікальних контактів у травні. Четверте місце за каналом News One – за результатами травня його частка перегляду склала 0,63%, кількість контактів з каналом –93,9 тис. На п’ятому розташувався канал “Еспресо ТБ” (частка перегляду просіла на 0,04 в.п. до рівня 0,36%), який згенерував 120,6 тис. контактів.
Сумарна кількість контактів IPTV|OTT домогосподарств з телеканалами новин по всій Україні у травні склала 1,54 млн.
Пізнавальні канали
На перше місце в групі вирвався канал NATIONAL GEOGRAPHIC, чия частка перегляду зросла на 0,01 в.п. до 0,64% (сумарна кількість контактів з каналом – 94,5 тис.), а канал Viasat History займає другу позицію в групі з показником 0,63% (зниження на 0,03 в.п.).
Кількість контактів каналу з IPTV|OTT домогосподарствами по всій Україні склала 137,3 тис.
На третьому місці розташувався Viasat Explore CEE з часткою перегляду 0,58% (зменшення на 0,05 в.п.).
Канал History (частка перегляду 0,57%, без змін) знаходиться на четвертому місці, а канал Viasat Nature CEE– на п’ятому з показником 0,38%.
Середній час перегляду телеканалів – лідерів групи, склав у квітні: NATIONAL GEOGRAPHIC -35,8 хвилини, Viasat History -41,7 хвилин, Viasat Explore CEE -39,3 хвилин.
В цілому група пізнавальних каналів згенерувала у травні 1,85 млн. контактів з IPTV|OTT домогосподарствами.
Канали серіалів
Групу каналів серіалів очолює канал НЛО-ТБ, який у травні отримав частку перегляду 1,59% (зростання на 0,01 в.п.) та згенерував 184,7 тис. контактів з IPTV|OTT домогосподарствами. На другому місці канал Бігуді, чия частка перегляду дещо знизилася до 0,41%. Третє місце займає канал Sony Entertainment Television з часткою перегляду 0,33%.
Сумарно група каналів серіалів набрала 670,3 тис. контактів з IPTV|OTT домогосподарствами по всій Україні.
Спортивні канали
В травні канали футбольної тематики змогли дещо покращити свої показники. Канал Футбол 2 отримав перше місце з часткою перегляду 0,93% (зростання на 0,29 в.п.), а канал Футбол 1 (частка перегляду в травні 0,84%, збільшення на 0,22 в.п.) займає другу позицію. Футбол2 отримав 163,9 тис. контактів, канал Футбол1 подивилося 160,5 тис. домогосподарств.
На третьому місці з долею перегляду 0,34% розташувався канал Футбол3 (частка перегляду зросла на 0,10 в.п., кількість контактів з каналом – 97,4 тис.). Четверте місце обіймає канал XSport з часткою перегляду 0,16% та 105,3 тис. контактів. Канал Eurosport 2 займає п’яте місце з долею перегляду 0,08% (зростання долі перегляду на 0,02 в.п.).
Сумарно група спортивних каналів згенерувала близько 848,8 тис. контактів.
Музичні канали
М1 посідає перше місце – його частка перегляду знизилася до 0,51%, на другому – М2 (частка перегляду зросла на 0,02 в.п. до 0,29%). Канал EU Music на третьому місці з долею перегляду 0,27%.
Загалом група у травні отримала 674,3 тис. контактів.
Регіональні канали
У травні на першому місці серед регіональних каналів залишається запорізький “Телеканал Z” з показником долі перегляду 0,132%. Канал “Київ”, отримавши частку перегляду 0,085%, перемістився на третє місце. На друге місце повернувся канал “Донбас” з показником в 0,092%, а “34 канал“, чия частка перегляду знизилася до 0,070%, розташувався на четвертому місці. Наступний за ними канал “UA:Крим” має показник в межах 0,064% долі перегляду.
У травні група регіональних каналів отримала більш ніж 642 тис. контактів с домогосподарствами.
Фото: vecteezy.com
Ігфографіка: Big Data UA
За матеріалами bigdataua.com
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!