У сервісу менш ніж за рік зросли на третину перегляди відео на «стаціонарних» телевізорах – до 250 млн годин переглядів на день. Про це повідомляє Variety з посиланням на заяву генерального директора YouTube Сьюзан Войчицькі (Susan Wojcicki), зроблену на маркетинговому заході Brandcast у Нью-Йорку. У планах сервісу – боротися з викликами 21 століття і ще більше залучати молоду аудиторію і рекламодавців.
Порівняно з минулим літом сталося 5%-ве зростання – влітку 2018 року в сервіса було 1,9 млрд щомісячних зареєстрованих користувачів. Також, за даними компанії, YouTube продовжує збільшувати частку переглядів «у вітальні», тобто на екранах телевізорів. Повідомляється, що час переглядів відеосервісу за допомогою телевізорів становить понад 250 млн годин на день станом на березень 2019 року. Цей показник зріс на 39% менш ніж за рік. Причому підкреслюється, що до статистики не внесено перегляди на YouTube TV.
Імпульс розвитку, який отримав YouTube «у вітальні», є суттєвою причиною для рекламодавців та рекламних агентств перенаправити свої видатки з традиційного телебачення на YouTube
Variety звертає увагу на те, що це самозвітні дані, засновані на внутрішніх базах даних YouTube, про середній час перегляду за 90 днів для низки пристроїв, зокрема смарт-ТВ, Roku, Apple TV та ігрових консолів. За даними YouTube, більшість загального часу перегляду (понад 70%) припадає на мобільні пристрої. Ці обставини, на думку видання, слід враховувати за оцінювання статистики. Проте імпульс розвитку, який отримав YouTube «у вітальні», є суттєвою причиною для рекламодавців та рекламних агентств перенаправити свої видатки з традиційного телебачення на YouTube.
На всіх платформах YouTube загалом кількість споживачів від 18 до 49 років у США за тиждень у середньому вища, ніж у всіх кабельних телевізійних мережах разом узятих, про що заявив Аллан Тайгесен (Allan Thygesen), президент Google у Америці. Фактично Тайгесен процитував дослідження, яке Google рік тому замовив у Nielsen для статистики.
YouTube перевершує не тільки кабельні, а й мовні мережі як найкраще джерело розваг на телевізорах серед міленіалів
Зокрема, під час перегляду YouTube на телевізійних екранах добре просувалася реклама (за даними 5% найпопулярніших каналів), рекламний відгук був вищим на 112%, а середній намір придбання – на 53%, зазначає Тайгесен. Це виявлено опитуванням Google/MediaScience серед 2 тисяч дорослих у США з листопада 2018 по січень 2019 року.
Повідомляється, що YouTube хоче розширити пласт контенту, що переглядається на телевізорах, який він робить доступним для рекламодавців. Компанія оголосила, що вона оновлює Google Preferred Proprietary Algorithm (P-score) з метою внести туди більше контенту, який часто дивляться на екранах телевізорів і «контенту з вищою вартістю виробництва».
Незалежні дослідження підтверджують дані YouTube про те, що цей відеогігант стає також великим гравцем у сфері перегляду на телевізорах. За даними опитування Cowen & Co., проведеного в лютому, найкращою платформою для перегляду відео на телевізійних екранах є Netflix, однак YouTube посідає друге місце серед споживачів у віковій групі від 18 до 34 років. При цьому Netflix не містить реклами. Крім того, дослідження показало, що YouTube перевершує не тільки кабельні, а й мережі мовлення як найкраще джерело розваг на телевізорах серед міленіалів.
Важливо для сектора преміум-реклами й те, що YouTube планує створювати власні оригінальні програми за сценарієм і без сценарію, зокрема серії «Кобра Кай», «Ліза на першу вимогу» й «Імпульс», які стануть доступні для безкоштовного перегляду з рекламною підтримкою починаючи з цього року у вікнах post-SVOD. Тобто, хоча керівники YouTube усе ще вбачають певний потенціал у просуванні оригінального контенту за передплатою YouTube Premium, у відеосервісу немає планів стати чимось на кшталт Netflix або Disney+.
Google також зробив додатковий крок назустріч покупцям реклами, заявивши, що 70 каналів YouTube TV тепер доступні як автономний варіант у Google Preferred (раніше інвентар YouTube TV був доступний тільки як частина більшої покупки в Google Preferred).
Войчицькі заявила, що рушійною силою зростання YouTube є його персоналізована парадигма перегляду, на відміну від запрограмованого складу телевізійних мереж. «Прайм-тайм став особистим», – сказала вона та процитувала дані дослідження YouTube, проведеного спільно з Omnicom, згідно з якими «захоплення творцем або темою втричі важливіше для користувачів YouTube, ніж зіркові голлівудські імена».
Проте, як зазначає Variety, YouTube витрачає багато часу і грошей на просування контенту за участю знаменитостей. Наприклад, анонсований «надсекретний» проект із Джастіном Бібером, який вийде наступного року, а також документальні фільми, присвячені Періс Гілтон і латиноамериканському художнику Малуме (Maluma), продовження шоу Кевіна Гарта (Kevin Hart) «Що гряде» й низка інших великих проектів.
Крім факторів, що підвищують привабливість YouTube для рекламодавців, існують також проблеми «безпеки бренду» YouTube, які здатні рекламодавців відлякати
Variety звертає увагу, що крім факторів, що підвищують привабливість YouTube для рекламодавців, існують також проблеми «безпеки бренду» YouTube, які здатні рекламодавців відлякати. Серед них «гурток педофілів» серед користувачів YouTube, виявлений на початку цього року: мисливці на дітей залишали закодовані коментарі сексуального характеру під відео YouTube із дітьми. Пов’язані з цим негативні відгуки в пресі змусили великих рекламодавців відкликати свою рекламу. YouTube відреагував на цю кризу, вимкнувши можливість залишати коментарі майже на всіх каналах за участю неповнолітніх.
Google спробував звести до мінімуму проблему відео з проявами ненависті та насильства (й іншого небажаного контенту) на YouTube. У листі комітету Палати представників з національної безпеки (House Committee on Homeland Security) компанія заявила, що зазвичай видаляє 7–9 млн відеороликів YouTube на квартал, що становить «частку відсотка від загальної кількості переглядів YouTube за цей період часу». YouTube також заявив, що він витрачає сотні мільйонів доларів на рік на виявлення і видалення контенту, який порушує рекомендації. У команді рецензентів контенту працює 10 тисяч осіб.
З цього приводу Войчицькі заявила: «Дозвольте мені бути цілком зрозумілою: відповідати покладеній на нас відповідальності – мій пріоритет №1». Також вона додала, що YouTube досяг значного прогресу на цьому фронті.
Фото: pixabay