Необхідність дотримання карантину підштовхнула співробітників Нового каналу до ідеї відзняти серію промороликів за допомогою Zoom. Про це повідомляє прес-служба телеканалу. Препродакшен, продакшен і постпродакшен роликів теж проходять у цій програмі.
Керівник промовідділу каналу Юрій Бондар повідомив, що ідея Zoom-роликів народилася на перших креативних зборах відділу, які проводили у цьому сервісі. У перших роликах знялися Леся Нікітюк та Сергій Притула, ведучі шоу «Хто зверху?». Також до них приєднався їхній колега Олександр Педан.
«Ми не зупиняємося на« Хто зверху?». В роботі вже фільмування роликів для анонсування повтору серіалу «Перші ластівки», прем’єрних випусків «Аферистів у мережі» та «Ревізора»», – говорить директор з маркетингу Нового каналу Ольга Балабан. – З ведучою Аллою Костромичевою та експертами «Топ-моделі по-українськи» днями фільмуємо смішний ролик з рекомендаціями, що робити, залишаючись вдома. Нам подобається результат фільмування рекламних роликів у Zооm: вони мають сучасний, свіжий вигляд».
Нагадаємо, акції Zoom Video Communications Inc. у березні підскочили на 40% через підвищений попит.
Фото: прес-служба Нового каналу
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!