Новинний застосунок-агрегатор SmartNews залучив $28 млн інвестицій на черговому раунді та сягнув загальної вартості $1,1 млрд. Таким чином компанія стала «єдинорогом» (компанії, які оцінюються в понад 1 млрд. – Ред.), першим із 2015 року, як повідомляє Tech Crunch.
Компанія, заснована в Токіо в 2012 році, може похвалитися 20 млн активних користувачів на місяць у США і Японії, а її аудиторія зростає щороку на 500%. Користувачі SmartNews отримують у застосунку політичні, економічні, спортивні та розважальні новини. Щоб заробляти, компанія продає банерну рекламу, відеооголошення та співпрацює з видавцями.
SmartNews має близько 400 американських партнерів-видавців, зокрема Associated Press і Bloomberg. Він конкурує з такими компаніями, як Apple, яка на початку цього року представила Apple News+, передплатний новинний продукт, що пропонує доступ до більш як 300 журналів і газет за 9,99 долара на місяць. SmartNews заявляє, що буде розширювати глобальну присутність. «Ми дуже задоволені нашим прогресом у Сполучених Штатах, – заявляє співзасновник і головний виконавчий директор компанії Кен Сузукі. – Ми продовжимо ділитися нашим баченням інформованого, збалансованого споживання медіа з нинішніми і майбутніми користувачами в США і в усьому світі».
Фото: Business Insider