Для того, щоб подивитися серії раніше за всіх, глядачам лише потрібно завантажити мобільний застосунок 1+1 video і заплатити 49 грн за доступ до серій. Це стане можливим вже з 1 березня.
Цікаво, що продаж допрем’єрного перегляду стала першим експериментом діджитал-команди 1+1 media з платою за перегляд контенту на українському ринку. Раніше група монетизувати свою відеобібліотеку тільки за рекламною моделлю.
Зі слів Анни Ткаченко, діджитал-директора 1+1 media, для того, щоб знайти свою ідеальну формулу, потрібно не боятися експериментувати. «Ми зважилися почати з TVOD і для цього експерименту обрали новий сезон серіалу «#ШКОЛА». Цей продукт добре підходить для такого випадку, оскільки має свою лояльну аудиторію не тільки серед ТВ-глядачів, а й користувачів мережі. Так, наприклад, перша серія першого сезону на YouTube зібрала понад 7,4 млн переглядів», – каже Анна Ткаченко.
Директор з маркетингових комунікацій 1+1 media Світлана Павелецька зазначає, що розширення набору способів доставки ТВ-продукту збільшує його аудиторію, відповідно, продаж допрем’єрного перегляду нових серій в застосунку дасть змогу відкрити нове джерело монетизації.
Бібліотека відео, до якої мобільний застосунок 1+1 video відкриває доступ, вміщує понад 23 тис. годин художніх і документальних фільмів, серіалів, розважальних шоу виробництва медіахолдингу. Крім того, користувачам 1+1 video доступні прямі трансляції телеканалів медіагрупи: «1+1», «2+2», «ТЕТ», «ПлюсПлюс», «Бігуді», «УНІАН ТБ».
Нагадаємо, що c новими кадрами продовження серіалу ви можете ознайомитися тут. Подивимося, чи зможе 1+1 media досягти своєї мети через цей експеримент, – схоже, у них є всі шанси: «Школа» – серіал, який люблять, ну а 49 грн – не такі великі гроші за доступ до бажаного відео.
Фото: «1+1 медіа»