В опитуванні Cowen & Co взяли участь 2500 американців середнього і молодого віку. Їм потрібно було відповісти на запитання «Які платформи ви використовуєте найчастіше для перегляду відеоконтенту по телевізору?». Загальні показники свідчать про те, що Netflix популярніший за конкурентів (27% від загальної кількості респондентів користуються послугами сервісу), за ним іде кабельне телебачення (20%) і YouTube (11%).
Показники телеперегляду серед молодого покоління – від 18 до 34 років – істотно відрізняються. Так, Netflix тут лідирує зі значно більшим відривом (40%) і обходить YouTube (17%), базове кабельне ТБ (12,6%), Hulu (7,6%) і широкомовні мережі (7,5%).
На сьогодні Netflix завантажує на свою платформу величезну кількість оригінального контенту. Цього року, за оцінкою Cowen & Co., компанія витратить на створення власного контенту $13 млрд (це відрізняється від прогнозів самої Netflix, які не перевищують $8 млрд, виходячи з показників прибутків і збитків).
Нагадаємо, у другому кварталі 2018 року Netflix випустила близько 452 годин оригінального контенту в США, що на 51% більше, ніж в попередньому році. Компанія планує опублікувати підсумки за другий квартал 2018 року в понеділок, 16 липня.