На YouTube-каналі «Телеканал НАШ» днями була розміщена чергова серія промороликів, одним із героїв якої став народний депутат Михайло Добкін. Автори відео, схоже, захотіли хайпанути на відомому відео 12-річної давності, яке прославило Добкіна і нинішнього мера Харкова Геннадія Кернеса, про «нудне обличчя» (рос. «скучное лицо») і «тексті, написаному трошки по-дебільному» (рос. «тексте, написанном немножко по-дебильному»).
Відео підписане зовсім дивно: «НАШ – це не буде якось по-дебільному! Михайло Добкін». В описі під відео зазначено таке: «Відомий політик Михайло Добкін завітав на будівництво нового інформаційного телеканалу “НАШ” і познайомився з нашим продюсером, який, схоже, чимось нагадав йому Генадія Кернеса. Також пан Добкін був надзвичайно вражений тим, що «НАШ» – це перший інформаційний телеканал в Україні з технологією віртуальної реальності». Відео закінчується матом від Добкіна. За закадровим голосом можна дізнатися, хто продюсер нового мовника, – голос нагадує нинішнього генпродюсера NewsOne Василя Голованова.
Також на YouTube-каналі мовника доступні інші химерні проморолики, вони точно так само дивують вельми дивною подачею і «креативним» підходом. Зокрема, співачка Слава Камінська щось говорить про triple penеtration, але наприкінці відео виявляється, що йдеться про три 9-метрових телевізійних крани у віртуальній студії мовника. Копірайтер Олексій Міщенко на ходу придумує слоган для телеканалу, виходячи зі слоганів інших новинних служб. Політичний експерт Віталій Чубинський не вірить, що телеканал, власником якого є нардеп, буде об’єктивним.
Як писала «Телекритика», у телеканалу залишалося невирішеним питання ліцензії на мовлення. Євген Мураєв шукав на ринку телеканал зі супутниковою ліцензією для його придбання. Серед менеджменту нового каналу значиться екс-директор NewsOne Олена Рудик.
До розв’язки цієї історії залишилося якихось 5 днів.