
Те, що видавництво запустило в США новий журнал, присвячений лише одній людині, свідчить також про те, що наслідний принц є товаришем Дональда Трампа. До речі, адміністрація президента США домовилася з Саудівською Аравією, що продасть арабській державі зброї на $12,5 млрд.
Коштує цей журнал у роздріб $13,99. Наклад – 200 тисяч примірників. Примітно, що в ньому немає реклами.
За змістом журнал дуже схожий на те, як провладні медіа пишуть про візити кудись глав держав: приїхав, зустрівся, домовилися про взаємовигідну співпрацю, потиснули руки, ну і короткий екскурс у те, чим відома людина, її досягнення. Ще в журналі представлена «стратегія розвитку світу 2030» по-саудівськи.
Глянцем Мохаммед бін Салман не обмежився, вирішивши поїхати в рекламне турне США. Нещодавно крон-принц відвідав Кремнієву долину, де зустрівся з Тімом Куком і Сергієм Бріном.