Звичайно, не можна заперечувати вплив селебрітіз, які щодня звертаються до мільйонів юних підписників у соціальних мережах. Але Кардашьян і Бібер – не єдині, до чиєї думки дослухаються діти і підлітки.
Американці віком від 6 до 17 років, які взяли участь у дослідженні Mintel, назвали своїми рольовими моделями або прикладами для наслідування зірок соціальних мереж (34% опитаних), музикантів (33%), спортсменів (27%), акторів (22%) і навіть нинішнього президента США (16%).
Однак, якщо говорити про інфлюенсерів, з якими діти та підлітки спілкуються в реальному житті, то 86% учасників дослідження назвали головними рольовими моделями своїх батьків, 62% – вчителів і 41% – своїх братів і сестер.
85% опитаних дітей зазначили, що вони перебувають у дуже довірчих стосунках з мамою і татом.
В опитуванні брали участь 1000 молодих американців, які є активними користувачами мережі. У продовженні дослідження вдалося також визначити, що, крім соцмереж, на дітей впливає телебачення, зокрема, ТВ-реклама. 62% опитаних відповіли, що дізнаються про нові ігри та фільми переважно з реклами по «ящику». Другим найпоширенішим джерелом інформації для 58% дітей і підлітків став YouTube.
Нагадаємо, в січні цього року американські вчені виявили зв’язок між відчуттям щастя у підлітків і кількістю часу, проведеного ними біля екрану.