Колумніст The Guardian хвалить першу частину пілотного епізоду. «З мінімальним зусиллям Коен переконує групу конгресменів в тому, що чотирирічкам потрібно видати автоматичну зброю. Цей сюжет запам’ятається як один із найефектніших прийомів сатири в епоху Трампа», – пише він. Але інші сюжети програми критика розчарували. «Глядача, що подивився скетч, в якому Коен згадує, як дружина зрадила йому з дельфіном, накриває хвиля ностальгії», – пише колумніст, маючи на увазі, звичайно ж, ностальгію за альтер-его Коена – Боратом.
«Але Коен випустив Who Is America? в країні, де розлучають сім’ї, воєнізовані сили придушують протести і гинуть люди. Він поставив собі надто високу планку. Коли йому вдається її взяти, результати вражають (як сталося з фінальним сегментом шоу, яке вже стало вірусним у Twitter). Але все інше здається тратою часу. Світ у вогні, а у нього – сортирний гумор?» – обурюється критик.
Зритель-заложник: как эволюционировали реалити-шоу
Журналіст Hollywood Reporter, у свою чергу, сумнівається в тому, що герої шоу не змогли впізнати Коена під «галонами латексу». «Мабуть, у житті це виглядало переконливіше, ніж на екрані», – міркує він.
У Variety, навпаки, вважають, що нова передача – найкраще, до чого докладав руку комік з часів «Бората». Щоправда, критику не дуже сподобався сегмент, у якому Коен зображає екс-шахрая, який став художником і намагається впарити ліберально налаштованому власнику галереї в Каліфорнії «предмети мистецтва, створені з біологічних рідин».
Нагадаємо, що в тизері шоу з’явився колишній віце-президент США Дік Чейні, якого Коен попросив поставити підпис на бутлі для води.