6 травня «Телекритика» опублікувала інформацію про те, що генеральний директор «Медіа Групи Україна» Євген Лященко залишає холдинг у зв’язку з непродовженням контракту, а разом із ним холдинг може залишити директор каналу «Україна» Вікторія Корогод. Цю інформацію «Телекритика» отримала з власних джерел на ринку.
Перед публікацією редакція двічі спілкувалася телефоном із піар-службою холдингу, сподіваючись отримати розгорнуту письмову відповідь. Відповівши на наш повторний дзвінок, у піар-службі спростували новину усно, сказавши, що нібито «інформація не відповідає дійсності», про що ми написали в першому абзаці публікації, яка вийшла через певний час після другого дзвінка. На прохання надати письмовий коментар нам не відповіли. Також «Телекритика» намагалася зв’язатися з Євгеном Лященком. Він не відповів на дзвінки та СМС.
8 травня ми уточнили інформацію щодо зміни топ-менеджера холдингу – директор телеканалу «Україна» Вікторія Корогод планує обійняти посаду голови «Медіа Групи Україна» після звільнення Євгена Лященка. На наш запит прокоментувати зміну позиції Корогод у групі в прес-службі МГУ відповіли відмовою. Ми опублікували обидві новини, оскільки довіряємо нашим джерелам, які підтвердили й уточнили інформацію про зміну топ-менеджера холдингу.
7 травня на Facebook-сторінці «Медіа Групи Україна» було опубліковане повідомлення щодо першої новини «Телекритики» про звільнення з холдингу Євгена Лященка та можливе звільнення Вікторії Корогод. Викладений прес-службою перебіг подій у цій статті дещо спотворений – інформація була подана так, ніби «Телекритика» не надала позицію МГУ в публікації. Крім того, ТОВ «Медіа Група Україна» адресувало редакції заяву зі спростуванням опублікованій інформації. «Телекритика» публікує отриманий лист у повному обсязі:
Вимогу негайно видалити публікацію першої новини з сайту редакція «Телекритики» вважає способом тиску на журналістів і спробою утиску свободи слова.
Нагадуємо, що «Телекритика» також готова опублікувати розгорнуту відповідь від Вікторії Корогод та Євгена Лященка. Ми як і раніше сподіваємося на те, що комунікація менеджменту та піар-служби групи зі ЗМІ буде більш відкритою та ефективною.
Фото: Євген Лященко, МГУ