У рамках туру з 28 вересня по 9 жовтня заплановані бізнес-зустрічі з медіаекспертами, топ-менеджерами та ключовими фахівцями компаній Bloomberg, Roku, Google, Netflix, Tivo, YouTube, Gracenote, Vidgo, Disney, Archstone Distribution та ін. Про це повідомляє 1+1 media на своїй сторінці у Facebook.
«Спочатку ми хотіли тримати інтригу до останнього, але потім зрозуміли, що кількість інсайтів від гігантів світової медіаіндустрії, до якої зовсім скоро отримають доступ наші колеги, не може залишитися лише фолл-апом у соцмережах учасників поїздки», – повідомляє група.
1+1 media обіцяє, що поїздка буде корисною для української медіаіндустрії в цілому.
Стежити за новинами з турне можна в соцмережах за хештегом #плюсивсша. Також плануються тематичні публікації блогів і інтерв’ю у ЗМІ.
Фото: 1+1 media
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!