«Медіа Група Україна» планує підвищення цін на свої телеканали для провайдерів на рівні 30%. Про це під час конференції Telecom Ukraine, яка пройшла на початку вересня в Одесі, заявив директор зі стратегії та розвитку бізнесу Федір Гречанінов, повідомляє «Детектор медіа».
«Це трохи вище рівня інфляції, але це не подвоєння», – сказав він.
За інформацією видання, про інфляцію у 30% незабаром можуть заявити й інші медіагрупи.
У 2021 році група 1+1 media підвищує ціни на лінійні права своїх шести каналів («1+1», «2+2», ТЕТ, «ПлюсПлюс», УНІАН, «Бігуді») на 30%. У першому півріччі 2020 року вартість пакета кожної з медіагрупи зросла з 3 грн за абонента до 4,50 грн, а в другому півріччі – до 6 грн за абонента.
Нагадаємо, 1+1 media представила прогноз розвитку ринку платного телебачення на 2021-2022 роки й п’ять основних трендів ринку платного телебачення у 2020 році.
Читайте також:
Як супутникове кодування може вплинути на ринок платного телебачення
Кодовий замок. Усе, що потрібно знати про супутникове кодування
Закодовані. Чи всі медіагрупи виконали свої зобов’язання
Фото: МГУ
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!