Marie Claire додав у свій номер елементи доповненої реальності, які можна побачити зі смартфона. Про це повідомляє MMR.
Для цього потрібно завантажити додаток Live Portrait і навести камеру на сторінку – на екрані з’являться відеоролики. Наприклад, можна побачити, як знімали обкладинку з примою-балериною Національної опери України Катериною Кухар, а також – кілька рекламних шпальт. Сторінки, де доступна ця функція, в кутку помічені іконкою «побачити більше».
Цей проект команда редакції створювала у співпраці з Louis Vuitton і Dior. Також показати контент у форматі відео на рекламних сторінках захотіли й інші всесвітньо відомі бренди – Givenchy, Guerlain, Polo Ralph Lauren, Freywille і Moroccanoil.
Фото: MMR, Unsplash
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!