«“Перша людина” – такий імерсивний, мерехтливий, стрімкий, металоплавильний у своїй правдивості фільм, що на його тлі космічні драми на кшталт “Аполлона 13” виглядають ляльковим шоу», – пише Variety про нову стрічку із Раяном Гослінгом у головній ролі.
Журнал Time написав одну з нечисленних негативних рецензій на «Першу людину». Критик видання нагадує, що після свого легендарного польоту Армстронг вів досить замкнутий спосіб життя і не дуже був схожий на кіногероя. «У цьому й полягає проблема фільму: порівняно з таким тихим героєм, навколо нього занадто багато шуму. Раян Гослінг демонструє тонку ліричну гру – одекуди надто тонку для такого фільму». Тоді як більшість оглядачів похвалили операторську роботу, Time пише, що запаморочливі піруети камери неприємно контрастують із внутрішнім спокоєм героя.
Не обійшлося без численних варіацій знаменитих слів Армстронга. Сатиричний портал Jezebel пише: «Виглядає так, ніби “Приховані фігури” (фільм 2016 року про афроамериканських праціниць НАСА. – Ред.) зробили маленький крок для фільмів про космос, а потім Дем’єн Шазелл перенервував, програвши “Оскара” “Місячному світлу” і вирішив: “Зараз я зроблю величезний стрибок назад у часи, коли нам були цікаві тільки чоловіки!”» Критик Indiewire пише, що «Перша людина» не став величезним кроком для кіновиробництва в цілому, але стане маленьким кроком у кар’єрі Шазелла.
Набагато емоційнішу рецензію портал присвятив дебютній стрічці Ельзи Аміель «Перл» про дівчину-бодібілдера, якій несподівано доводиться згадати про свої материнські обов’язки. «Аміель ставить під сумнів традиційні поняття про жіночність – і робить це з більшою легкістю, ніж очікуєш від фільму про качків», – пише критик.
Серед позаконкурсних фільмів теж є фаворити. У секції «Горизонти» показали стрічку Алессіо Кремоніні «На моїй шкірі» із зіркою «Субурри» Алессандро Боргі. Фільм заснований на реальних подіях – загибелі затриманого поліцією чоловіка в одній із римських в’язниць і подальшій боротьбі його сім’ї за справедливість. «”На моїй шкірі” перетворюється на чисто італійську версію кафкіанського систематичного кошмару», – пише ScreenDaily. – Якимось чином молодий герой фільму поступово вмирає на очах десятків людей, які зобов’язані за ним стежити і які лише виконують протокол».
У секції «Венеціанські дні» був презентований не менше важкий фільм – документальна стрічка «Безіменні могили» камбоджійського режисера Рітхі Паня, заснована на історії його родини під час влади «червоних кхмерів». «Герої Паня діляться реальними розповідями про жорстоку різанину, сексуальні злочини, смерті і, в одній, найстрашнішій історії, про голодну жінку, яка зрізає м’ясо з ніг мерців», – пише Variety.
Нагадаємо, що в рамках кінофестивалю також покажуть нові фільми братів Коенів, Йоргоса Лантімоса і Альфонсо Куарона.