The New York Times повідомила про те, що Facebook насправді не знає, скільки фейковий людей «живе» в його соцмережі. Видання зазначає, що компанія продає рекламодавцям доступ до 2,27 мільярда людей – кількість, що перевищує населення Північної Америки, Південної Америки й Африки разом узятих. Чи не забагато для одного Facebook?
Річ у тім, що компанія визначає фейкові акаунти як профілі, які або порушували її правила, або неправильно класифіковані. «Фейкові акаунти дуже важко порахувати в нашому масштабі. Фактичні дані можуть значно відрізнятися від наших оцінок», – йдеться в заяві компанії.
Як бачимо, з 2016 року Facebook знизив оцінку кількості фейковий акаунтів, а рік по тому збільшив її в чотири рази. Віце-президент Facebook з аналітики Алекс Шульц заявив, що оцінка може варіюватися залежно від атак. У 2018 році Facebook представив сторінку з даними, скільки підроблених облікових записів блокується за кожен квартал. Чисельність фейковий профілів виявилася значно вищою за передбачувану.
Зі слів Алекса Шульца, якщо людина в своєму профілі видає себе за іншу, але не виявляє «шкідливу поведінку», Facebook не зверне на неї уваги. Те ж стосується і однакових акаунтів – користувач міг просто втратити пароль, тому створив новий обліковий запис.
Заважають точному підрахунку фейковий сторінок і дубльовані облікові записи. Хоча копії заборонені Facebook, вони однаково зберігаються.
«Телекритика» писала раніше, що дослідники Нью-Йоркського і Стенфордського університетів дійшли висновку, що Facebook ефективніше бореться з фейками, ніж Twitter.
Фото: Getty Images