Ідею проекту Резкаллі підказали родичі з США, які обговорювали так звані жіночі обов’язки – кухню, готування і прибирання. Наслухавшись їх розмов, художник вирішив показати абсурдність старих рекламних плакатів з сексистськими слоганами. Роботи Ілай опублікував на особистому сайті.
Фото: Eli Rezkallah
Свій проект Резкалла назвав «У паралельному всесвіті». Серед обраної художником реклами опинилися банери «Добре мати дівчину вдома», «Жінки не залишають кухню», «Не турбуйся, люба, принаймні ти не спалила кухню» і «Покажіть їй, що це світ чоловіків». На кожному плакаті ліванець поміняв місцями жінку з чоловіком і змінив слогани на феміністські гасла.
Чоловіки/жінки не залишають кухню
Фото: Eli Rezkallah
Якщо чоловік/дружина дізнається, що ти не шукаєш на полиці свіжу каву
Фото: Eli Rezkallah
Не хвилюйся, люба/любий, принаймні ти не спалила/спалив пиво
Фото: Eli Rezkallah
Добре, що вона/він не втрачає голову
Фото: Eli Rezkallah
Покажи їй/йому, що це світ чоловіків/жінок
Фото: Eli Rezkallah
На ранок після Різдва вона/він буде щасливішим з пилососом Hoover
Фото: Eli Rezkallah
Приємно мати вдома дівчину/хлопця
Фото: Eli Rezkallah
