За результатами опитування, яке провела Українська маркетингова група, діти в Україні не вміють мріяти. Тобто вони, звичайно, вміють, але весь час порушують головний принцип мріяння – обмежують свою фантазію.
В опитуванні брали участь здорові діти й діти, які мають проблеми зі здоров’ям. З’ясувалося, що у 95% здорових дітей практичні та незначні мрії, обмежені рамками матеріального світу, лише 5% дозволяють собі мріяти без бар’єрів. Серед дітей, які мають проблеми зі здоров’ям, картина майже така ж, але цифри дещо інші: 90% і 10% відповідно. Однак 63% усіх опитаних вірять у диво, що вселяє в дорослих надію на поліпшення ситуації.
Як каже Лідія Таран, куратор проекту «Здійсни мрію», за два роки роботи з дітьми стало зрозуміло, що маленькі українці не можуть мріяти про щось глобальне і грандіозне. Зі слів телеведучої, це змусило команду проекту всерйоз задуматися над тим, чому діти обмежують свої бажання якимись подарунками та примхами, не мріючи глобально. Власне для цього проект вирішив звернутися до соціологів і психологів.
Партнером проекту «Здійсни мрію» стала Українська асоціація лікарів-психологів. Дитячі мрії – це майбутнє країни, переконані автори проекту. І саме дорослі повинні навчити дітей вірити, ніколи не втрачати надію і не боятися мріяти.
Учасниками публічної дискусії стануть співачка Христина Соловій, художниця Євгенія Гапчинська, зіркова мама Ольга Шурова та її син Лев, директор благодійного фонду «Ти не один» Власта Шовковська, генеральний директор Української маркетингової групи Наталя Бухалова, президент Української асоціації лікарів-психологів Богдан Божук, педіатр Анна Горбань, художниця Анжеліка Дмитренко, куратор арт-проектів і шеф-редактор «Телекритики» Марія Хрущак, а також соціологи, блогери, художники-ілюстратори, лідери думок, батьки та діти. Модератором public talk буде Лідія Таран, телеведуча каналу «1+1».
Під час дискусії також буде анонсований старт арт-марафону «Моя дитяча мрія», який триватиме з 27 по 30 червня. У рамках марафону на Пейзажній алеї в Києві облаштують простір у 30 квадратних метрів для малювання мрій.
Також кожен бажаючий зможе приєднатися до марафону в соціальних мережах, виклавши свій малюнок із хештегом #МояДітячаМрія.
У кураторів марафону є мета: зібрати 100 000 надихаючих малюнків і звернути увагу 100 000 дорослих чарівників на проблеми дитячої мрії, а також допомогти її втілити.
Під час public talk усі гості зможуть намалювати свої мрії і також долучити їх до марафону.