Рівень інфляції на ТБ в 2020 році знизиться, проте залишиться досить високим, + 39% для прямої реклами і + 36% для спонсорства відносно цін 2019 року. Збільшення темпів інфляції експерти очікують у відео на YouTube і FB/Instagram і в категорії ppc-кампаній у соціальних мережах. У 2020 ринок очікує більш ніж дворазове падіння темпів зростання цін у зовнішній рекламі.
Дані опитування наведені у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції.
Порівняно з травневим опитуванням трохи знизилася консолідована оцінка інфляції на ТБ, у пресі та зовнішній рекламі в 2019 році. Зростання очікувань було тільки в категоріях відео in-stream і out-stream (без YouTube і FB/Instagram). Вперше серед рекламістів пролунала думка, що можлива дефляція за деякими категоріями Digital-розміщень за підсумками 2019 року.
Прогнози дано для інфляції цін у національній валюті. Опитування проводилося в серпні 2019 року. У ньому взяли участь усі найбільші рекламні холдинги України: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, Omnicom Media Group (Media Direction і Optimum Media), razom communications і Group M.
Зазначимо, 13 серпня сейлз-хаус Ocean Media, який продає телерекламу на каналах StarLightMedia (ICTV, «Новий канал», СТБ, М1, М2 і «Оце»), повідомив, що очікує зростання ринку телереклами в 2020-му на чверть.
Нагадаємо, згідно з даними Всеукраїнської рекламної коаліції, ринок телереклами в 2018-му зріс на 26% – з 7,329 млрд гривень (у 2017) до 9,269 млрд гривень. У 2019 році, за прогнозами ВРК, збільшиться ще на 24% і становитиме 11,526 млрд гривень, з яких пряма реклама – 10,089 млрд гривень (решта – спонсорство).
Фото: pixabay