Кіт Від, головний спеціаліст із маркетингу багатонаціональної компанії, серед брендів якої Dove, Magnum, Persil, Rexona і Marmite, сказав, що онлайн-платформи «трохи кращі за болото». Він заявив великим рекламним, медіа- і технологічним компаніям, які зібралися на конференції в Каліфорнії: «Як один із найбільших рекламодавців у світі, ми не можемо рекламуватися в середовищі, в якому наші споживачі не довіряють тому, що бачать».
Зі слів аналітиків, реклама на Google та Facebook становить майже три чверті всієї цифрової реклами в США. У Великій Британії їм належить понад 60% цифрової реклами.
Ультиматум Unilever був висунутий тоді, коли соціальні медіа зіткнулися зі зростанням критики за нездатність захистити дітей від небажаного контенту, боротися з фейковий новинами і викорінити ненависть і екстремізм. Минулого року Procter & Gamble, власник брендів, серед яких Pantene і Pampers, випустив аналогічне попередження перед тим, як скоротити витрати на рекламу на $100 млн. На продажах це ніяк не позначилося.
6 диджитал-стартапов, которые изменят интернет к лучшему
Від заявив: «Фейкові новини, расизм, сексизм, тероризм, повідомлення про ненависть, токсичні матеріали, спрямовані на дітей, – це середовище інтернету, в якому ми опинилися, і воно перебуває за мільйон миль від того, де ми планували опинитися».
Unilever – другий за величиною у світі маркетинговий гігант, який витратив 7,7 млрд євро минулого року на рекламу своїх брендів, у тому числі PG Tips, Vaseline і Bertolli.
На першому місці Procter & Gamble (P&G), який витратив $10,5 млрд на рекламу.