Це в своїй статті для Nieman Lab проаналізував Джошуа Бентон.
Guardian News & Media зафіксувала дохід £800 тис. за 2018–2019 фінансовий рік, а прибуток від діджиталу становив 55%. Це показує, що бізнес існує на стійкій основі в результаті трирічних змін, які були запроваджені з 2015 року, коли видання зазнавало величезних збитків.
Також The Guardian надала важливі цифри, які малюють картину успіху:
- різке зростання діджитал-аудиторії The Guardian із 790 млн у квітні 2016 року до 1,35 млрд сторінок у березні 2019;
- збільшення доходів на 3% щороку протягом останніх трьох років;
- скорочення видатків компанії на 20%;
- операційний прибуток на рівні EBITDA у розмірі 0,8 млн фунтів стерлінгів;
- 655 тис. постійних передплатників щомісяця і 300 тис. одноразових платників за минулий рік;
- 55% доходів компанії – від дистрибуції цифрового контента.
Джошуа Бентон дав кілька порад на основі дослідження The Guardian:
1. Заробляйте гроші в діджіталі, а не в принті;
2. Заробляйте на читачів, а не на рекламодавців;
3. Створіть продукт цифрової передплати для своїх суперфанів;
4. Просіть гроші у читачів, це нормально;
5. Будьте незвичайним виданням, генеруйте унікальні ідеї для читачів.
Нагадаємо, The Guardian – щоденне соціал-ліберальне британське видання, яке належить Guardian Media Group. У червні 2013 року Едвард Сноуден за допомогою The Guardian і The Washington Post опублікував секретні дані АНБ щодо масштабного стеження американських спецслужб. За це обидва видання отримали Пулітцерівську премію за служіння суспільству в 2014 році.
Стало відомо, які проекти запустить кінокомпанія Барака та Мішель Обам.
Фото: Nieman Lab