«Ми з Томом дивилися фільми Лінча та обговорювали те, як вміло він використовує в них поп-музику. Том сказав, що хоче спробувати зробити щось схоже. Він придумав, що Ендрю та Девід зупиняться в придорожньому барі, а на сцені в ньому співатиме жінка з якимось чарівним голосом. І у неї повинна бути якась своя історія», – розповів Сімпсон у інтерв’ю Vanity Fair.
Їм потрібна була реальна співачка, що здобула популярність ще в 80-х, але в приналежність якої до провінційного містечка глядач міг би повірити. Режисер Раян Мерфі, до якого чоловіки звернулися за порадою, миттєво відповів: «Еймі Манн».
Люди, далекі від кіно, знають Еймі Манн як фолк-співачку. Кіноманам же вона відома як жінка, пісня якої магічним чином надає ваги навіть найординарнішій сцені фільму. У 1999 році її пісні прикрасили саундтрек фільму «Магнолія» Пола Томаса Андерсона.
У новому епізоді «Американської історії злочинів» вона виконує не своє пісню, а хіт групи The Cars 1984 року – Drive.
«Ми обговорювали те, як Лінч використовував пісню Джулі Круз у “Твін Пікс” і пісню Роя Орбісона в “Синьому оксамиті”. Ідея полягала в тому, щоб переналаштувати поп-пісню так, як це робить Лінч», – пояснив Сімпсон.
Виступ Манн у серіалі вдався настільки Лінчевським, що загіпнотизував персонажа вбивці Версаче – Ендрю Кьюненена, роль якого виконав Даррен Крісс. До слова, сам актор теж вельми знаменитий в музичних колах: він виступав у низці бродвейських мюзиклів і написав саундтрек до серіалу «Хор».
Наступна серія «Американської історії злочинів» вийде 14 лютого. До речі, в одному з майбутніх епізодів Сімпсон пообіцяв залишити посилання на «Американського жиголо» Пола Шредера.