Джулі Рігер, головний менеджер зі стратегічних даних компанії 20th Century Fox, вважає, що справа в персонажах фільму, яких у минулому уникало суспільство – наприклад, через фізичні каліцтва або соціальну непристосованість. Головний герой «Найвеличнішого шоумена» Барнум намагався створити шоу за участю бородатих жінок, карликів та інших людей, які вважалися дивними в XIX столітті. Студія пристосувала свої рекламні кампанії під смаки аудиторії, тому фільму вдалося заробити майже 380 мільйонів доларів у прокаті по всьому світові.
Таке грамотне розуміння складу аудиторії для мюзиклу з Х’ю Джекманом у головній ролі було б неможливим для студії ще рік тому. Однак сьогодні в індустрії розваг спостерігається збільшення споживання контенту через мобільні платформи, що дає змогу маркетологам глибше зрозуміти інтереси користувачів.
Протягом багатьох років студії не до кінця розуміли, хто купує квитки на їхні фільми. Кіностудії в основному були оптовиками, які відправляли свій продукт у кінотеатри, а пізніше – на домашні розважальні платформи на кшталт Amazon і Walmart.
Проте ці відносини зі споживачами починають змінюватися. У цьому процесі бізнес, який спирається на інстинкти, стає ключовим. Наприклад, 20th Century Fox приділяє особливу увагу збору даних.
Телеканал Fox News готовится к запуску интернет-телевидения
Компанії використовують різні алгоритми для збору інформації, але 20th Century Fox просунувся далі за всіх і розвиває штучний інтелект, який отримав назву Merlin та працює на технології Google. Студія вважає, що Merlin дасть команді повнііше уявлення про те, чи затребувані її рекламні кампанії у споживача.
«Машини так само стають усе більш розумними, але зрештою вони допоможуть нам зрозуміти, чи зможемо ми йти правильним шляхом разом із нашими клієнтами», – каже Джулі Рігер.
Рік тому було запущено Atom Tickets, мобільний додаток для продажу квитків, розроблений Метью Бакалом.
«Споживачі сьогодні очікують більшого, – каже Бакал. – У них є уподобання, які ми можемо відстежувати. Ми знаємо, чи бачили вони останні «Зоряні війни» і в якому форматі вони його бачили, чи купили вони кока-колу, чи запросили на перегляд фільму друзів».
Це дає Atom можливість пропонувати клієнтам фільми, схожі на ті, які люди дивилися раніше.
«Мобільні телефони дають нам всім змогу мати миттєві й безперервні стосунки з інтернетом», – каже Пол Яновер, президент Fandango, компанії, що продає квитки.
Нещодавнє дослідження аналітичної фірми Flurry показало, що споживачі з США витрачають п’ять годин на день на мобільні пристрої, а власники смартфонів ще більше. За даними дослідницького центру Pew, у 77% американців є смартфони, з них 92% користувачів – молоді люди у віці від 18 до 29 років.