Початок цього року вдався напрочуд різноманітним. Тут навіть не обов’язково бути телевізійним експертом, щоб помітити, як багато нових проектів заявили про себе на телеекранах у першому півріччі. Причин цього може бути кілька.
Можливо, оцінивши телеринок продакшени вирішили таким чином підстрахувати себе, злякавшись, що одного разу завсідники українського ТБ – «Битва екстрасенсів», яка нещодавно пережила 18 сезон, і «Вечірній квартал» – можуть перетворитися на мозолі на очах телеглядачів і їх просто перестануть дивитися.
А можливо, збільшення кількості проектів вітчизняного виробництва свідчить про потенціал українського телевізійного продакшена і попит на національний продукт.
Підбиваючи підсумки першого півріччя, «Телекритика» зібрала всі рейтинги ключових нових проектів на профільних телеканалах країни і дізналася, що українським глядачам сподобалося, а що ні.
Телеканал СТБ
Але найпродуктивніший продакшен країни не розгубився і замість одного шоу, що вже приїлося глядачам, вирішив видати в ефір відразу три нових: тревел-проект «Світами за скарбами», ток-шоу «Вечір з Наталією Гаріповою» і соціально-психологічний проект «ЕксперименТИ». Також фанатів «Все буде добре» здивувала новина про зміну формату проекту через шість років у ефірі. І, здається, глядачам така надмірна активність телеканалу СТБ у гонитві за рейтингами не припала до душі.
Нагадаємо, за показниками телеканалу СТБ, низька частка телеперегляду становить до 9,5% (оцінка: погано), середня – від 9,5 до 12,5% (оцінка: середньо), висока – від 12,5% (оцінка: відмінно).
«Світами за скарбами»
3 березня на СТБ першим у весняному сезоні вийшло в ефір тревел-шоу «Світами за скарбами» з колишньою учасницею проекту «Холостяк» ведучою Розою Аль-Намрі. Інтерес до нового проекту продюсери шоу підігрівали, не шкодуючи сил і часу, приховуючи до прем’єри основні деталі програми, а спеціально під презентацію «Світами за скарбами» навіть орендували «Арт-причал» у Києві.
«Вечір з Наталею Гаріповою»
У день прем’єри проекту «Світами за скарбами», 3 березня, на екранах СТБ стартував новий розмовний проект «Вечір з Наталею Гаріповою». Анонс шоу віщував успіх. У ньому комедіантка Наталія Гаріпова обіцяла зголити легендарні вуса Павла Зіброва, відкрити валізку ведучого Дмитра Коляденка і навіть покликати в ефір золотий талісман рейтингів українського шоу-бізнесу – Олега Винника.
Як виявилося, Зібров вуса так і не поголив, у валізці Коляденка немає нічого цікавого і навіть перший випуск із Винником не посилив інтерес до нового проекту.
У результаті найвищі показники частки проекту не піднімалися вище 9%, а в середньому коливалися на частці в 6,5% за аудиторією 18-54 (50+). Останній випуск «Вечору з Наталею Гаріповою» відбувся також 9 червня з показниками ще нижчими ніж у «Світами за скарбами» – 5,2%.
«Все буде добре»
«ЕксперименТИ»
Напевно, отримавши перші не найвищі рейтинги нових проектів березня і квітня, телеканал СТБ вирішив ґрунтовно взятися за останню надію – шоу «ЕксперименТИ». Так, замість анонсу СТБ розіслав журналістамтаємничі коробочки з алкоголем і ароматичною паличкою, потім гучно заявив про перенесення дати прем’єри через деякі сцени, які, на думку авторів проекту, можуть здатися надто жорстокими.
ТРК «Україна». Проект «Місія: краса»
«Ідея проекту “Місія: краса” народилася з відчуття того, що українці під тиском обставин останніх років масово стали себе недооцінювати, і це набуло масштабів катастрофи. Ми стали боятися виділятися з натовпу, бути яскравими – у результаті маємо мільйони втомлених і сумних людей в чорно-сірому», – розповіла креативний продюсер проекту Оксана Туник.
Телерейтинги: финалы шоу и другие итоги мая
І, схоже, з проблемою народу телеканал «Україна» не прогадав. Перші показники частки проекту становили 12,2% за аудиторією 18-54 (50+), наступні випуски в середньому збирали біля телеекранів до 14% частки, що в деяких випадках перевищувала показники телеперегляду гучного проекту «Говорить Україна».
Нагадаємо, за показниками телеканалу «Україна», низька частка телеперегляду становить до 9,5%, середня – від 9,5 до 12,5%, висока – від 12,5%.
«1+1». Проект «#Гуднайтшоу» з Валерієм Жидковим
Стартував проект 27 квітня і дуже навіть успішно. Перші випуски «#Гуднайтшоу» на телеканалі «1+1» видали показники частки в середньому 13% за аудиторією 18-54 (50+), випередивши таким чином «Лігу сміху» (9% у середньому за аудиторією 18-54 [50+]). За даними за 25 травня частка п’ятничного проекту «#Гуднайтшоу» становила 8,7%. Таке зниження залучення аудиторії до телеперегляду проекту, швидше, стихійне.
Так, 25 травня о 22:40, через десять хвилин після початку «#Гуднайтшоу», розпочався фінал восьмого сезону «Холостяка», який зібрав за часткою телеперегляду 17,7% за аудиторією 18-54 (50+). У середньому перші чотири серії комедійного проекту стартували з показниками 11% за аудиторією 18-54 (50+), що є досить непоганими показниками для програми такого формату..
Нагадаємо, за показниками телеканалу «1+1» низька частка телеперегляду становить до 9%, середня – від 9 до 12%, висока – від 12%.
Далі буде.