Таке насторожене ставлення до експертної думки, яка транслюється в засобах масової інформації, на думку Research & Branding Group пояснюється просто: експерти пішли в соціальні мережі.
Facebook не тільки є найпопулярнішою соціальною мережею в нашій країні – це ще й майданчик для трансляції експертної думки, якій найбільше довіряють читачі. Так, згідно з дослідженнями Research & Branding Group, 79% користувачів соцмереж та 86% користувачів Facebook використовують соцмережу як джерело суспільно-політичної інформації. Повністю довіряють суспільно політичній інформації в Facebook 15%, частково довіряють, частково ні – 32% користувачів Facebook, а зовсім не довіряють 30% користувачів найпопулярнішої соцмережі в країні. Як бачимо, цифри говорять самі за себе: традиційні медіа в Україні стрімко втрачають довіру читачів, які намагаються бути в курсі подій суспільно політичного життя в країні.
Нагадаємо, зараз більше половини українців (55%) є користувачами тих чи тих соцмереж, багато хто користується відразу кількома. Найбільше користувачів в Україні припадає на Facebook (45%). Далі з відставанням удвічі йдуть YouTube (22%) і Instagram (19%). Замикають п’ятірку найпопулярніших в Україні соцмереж «ВКонтакте» (15%) і «Одноклассники» (14%) – і це незважаючи на те, що офіційно вони заборонені.