Для дослідження «Медіатор» вибрав два часові проміжки зі зміщенням у кілька днів – до Чемпіонату (10 травня – 13 червня) і під час проведення ігор (14 червня – 18 липня). З’ясувалося, що ЧС-2018, який завершився 18 липня 2018 року, негативно позначився на трафіку спортивних медіа.
Як показав аналіз, під час ЧС у спортивних ЗМІ виходило в середньому 1996 матеріалів на тиждень, що на третину перевищує кількість публікацій в доігровий період. Однак, незважаючи на це кількісне зростання, переглядів у матеріалів було на 3% менше, ніж перед Чемпіонатом. Також збільшилися показники скролів, тобто люди частіше перемотували новинну стрічку, пропускаючи багато публікацій.
А ось час, який читачі витрачали на ознайомлення з матеріалами збільшився. Так, під час проведення матчів у середньому на текст витрачалося на 7% більше часу, ніж до ЧС.
Фото: Getty Images