За інформацією джерела Digiday, видатки компаній на рекламу в Instagram Stories збільшилися на 23% у другому кварталі 2018 року. Формат Stories приваблює більше рекламодавців до Instagram. Також середня вартість за тисячу показів у перші півроку 2018 року становила $4,91 доллара, йдеться в аналізі Brand Networks.
Експерти стверджують, що придбання оголошень в Instagram Stories обходиться рекламодавцям часто дешевше, ніж у Facebook. І хоча пости в стрічці набирають більше охоплень, ніж у Stories, останні компенсують цей недолік тим, що рекламне оголошення займає весь екран для користувача смартфона. Також наголошується, що 72% користувачів соцмережі додивляються рекламу в Stories до кінця, що є дуже високим показником залученості. Для порівняння, восени 2017 року ця цифра сягала 64%.
Instagram активно залучає молоду аудиторію. Так, 68% міленіалів дивляться історії в Instagram, показник переглядів аналогічного контенту в Snapchat – 49%.
«Якщо ви на заході та хочете поділитися цим зі своїми друзями, чи розмістите ви пост у своїй стрічці? Швидше за все, ви поділитеся цим у історії», – переконана Ліа Форсайт, керуючий директор незалежного творчого агентства Harriman Steel.
Форсайт зазначає, що перевага Isntagram криється в кількості інструментів соцмережі, що дають змогу доповнювати історію стікерами, gif-анімацією, опитуваннями, голосуваннями та іншими засобами вираження.