Як показує опитування, українці не перестають слухати радіо. Порівняно з минулою хвилею дослідження показники радіослухання майже не змінилися. Так, лідируючі позиції в рейтингу AQH% посідають три радіостанції, які мали найбільші охоплення і в минулій хвилі дослідження, а саме «Хіт FM», «Радіо П’ятниця», «Люкс FM».
Однак у топ-10 радіостанцій є зміни. Так, радіостанції холдингу ТАВР «Русское Радио Україна» і «Радіо Roks» помінялися місцями, так само як і радіостанції «Наше радіо» і «Ретро ФМ» холдингу УМХ.
В опитуванні, яке Кantar TNS проводила з 16 квітня по 8 липня 2018, брали участь жителі України з міст з населенням 50 тис.+ віком від 12 до 65 років. Вибірка становила 10 219 респондентів.
«Позиції радіостанцій “ТАВР-Медіа” залишаються стабільно високими, що доводить зацікавленість аудиторії в продукті, який пропонують наші станції. Важливо відзначити, що до першої десятки радіостанцій в цьому дослідженні увійшла “Мелодія ФМ”, отже, нове позиціонування і певні зміни в звучанні працюють на збільшення аудиторії», – зазначила Оксана Шавель, маркетинг-директор «ТАВР-Медіа».
Як заявляє Микола Мамайка, аналітик-марекетолог «Бізнес Радіо Груп», радіостанції ще рано «списувати з рахунків».
«Учергове дослідження показало, що радіо залишається ефективним каналом комунікації, це доводять і стабільність охоплення і середньодобовий час прослуховування радіо – 4 години 26 хвилин, причому на роботі радіо в середньому за добу слухають 6 годин 35 хвилин. Тому рекламодавцям потрібно звертати увагу на це, адже на роботі люди не можуть дозволити собі дивитися телевізор, наприклад, читати газети і журнали, а люди, які працюють, це – активне платоспроможне населення, яке цікавить більшість рекламодавців», – прокоментував Микола Мамайка.