Згідно з нещодавно опублікованим звітом Retail Industry Report, для просування бренду хештеги ефективніші, ніж позначки з комерційним at (в російськомовному середовищі поширена назва «собака»).
З’ясувалося, що 96% від загальної кількості роздрібних брендів США перебувають у соцмережах за допомогою хештегів і лише 4% за допомогою тегів «собакою».
Серед світових брендів розподіл був майже аналогічним: 91% постів містили брендові хештеги і тільки 9% – позначки з @ і посиланням на ресурс у соцмережі.
Дослідження також показало, що для більшої ефективності бренди повинні бути активними в соцмережах, а не чекати, що вдячні клієнти будуть самі відзначати їх у постах.
Експерти зазначили, що одних лише відміток власної сторінки за допомогою кнопки @ або аналогічних відміток бренду іншими людьми недостатньо. Брендимають взаємодіяти зі споживачами за допомогою хештегів, які будуть відповідати запитам їхньох цільової аудиторії.
Хороший приклад такої взаємодії – компанія West Elm, яка просить своїх клієнтів використовувати хештег #mywestelm для постів із продукцією бренду. Це забезпечує зворотний зв’язок для бренду, а також дає змогу самим клієнтам продемонструвати свій смак, стиль і здатність прикрашати інтер’єр. Наразі в Instagram хештег #mywestelm використаний понад 200 тис. разів, що доводить ефективність цього методу.