Новини є важливою частиною бізнесу Google. У 2008 році за допомогою Google News компанія заробила $100 млн, а в 2018 році – в 47 разів більше. При цьому загальний обсяг цифрових рекламних доходів усієї газетної індустрії США за минулий рік становив $5,1 млрд.
Голова News Media Alliance Девід Чаверн вважає, що корпорація має поділитися з журналістами, адже 40% загального доходу Google походить від новинного трафіку. Виконавчий директор Philadelphia Inquirer PBC Терренс Еггер зазначив, що «нинішня динаміка у відносинах між платформами і нашою індустрією є руйнівною».
Google оскаржив результати дослідження, називаючи їх «неточними». У компанії відзначили, що відправляють понад 10 млрд кліків на сайти видавців, прагнучи підтримувати і бути технологічним і рекламним партнером для видавців новин у всьому світі.
Раніше ми розповіли, як Google поставив китайського техгіганта на паузу.
Фото: кадр с презентации Google