Єврокомісія почала розслідування ще в 2016 році. З 2006 року компанія Google обмежувала контракти на рекламу конкурентів у сервісі контекстної реклами AdSense for Search. Вона укладала угоди зі сторонніми сайтам і не дозволяла конкурентам розміщувати рекламу в їхніх пошукових видачах. Крім того, корпорація вимагала, щоб її власна реклама отримувала преміальне розміщення.
У 2017–2018 роках Єврокомісія двічі штрафувала Google на загальну суму майже 7 мільярдів євро за порушення в роботі на ринку пошукових систем і обмеження на перевстановлення застосунків на мобільних телефонах з операційною системою Android.
«Google понад десять років зловживав своїм лідерством на ринку і позбавляв інші компанії шансу на справедливу конкуренцію та інновації», – заявила комісар Євросоюзу з питань конкуренції Маргрет Вестагер.
Сума штрафу становить 1,29% від обороту Google минулого року та розраховувалася на підставі доходів від інтернет-реклами.
Фото: Getty Images