Компанія переконана, що оригінальні новини повинні бути в пріоритеті до показу, тому знову змінює свої алгоритми. Тепер у пошуковій видачі найвище видаватиметься сайт, який опублікував новину першим. Про це повідомляють у офіційному блозі компанії. До цього пріоритет у видачі віддавався останній і найповнішій версіям матеріалу.
«Багато новинних статей, розслідувань, ексклюзивних інтерв’ю можуть бути настільки примітними, що викликають інтерес і подальше висвітлення в інших публікаціях. Також сайти переписують одну й ту ж новину та публікують її приблизно в один і той самий час. Це може ускладнити користувачам пошук матеріалу, з якого все почалося», – повідомляє Річард Джинграс, віце-президент відділу новин Google.
Джинграс також каже, що не існує чіткого визначення «оригінальності» матеріалів, тому компанія зробить усе можливе, щоб навчитися відстежувати життєвий цикл публікації.
Як саме працюватиме система – достеменно невідомо. Але в корпорації заявили, що в окремих випадках «авторитетність» і оригінальність матеріалів визначатимуть 10 тисяч так званих оцінювачів. Саме вони будуть аналізувати, який ресурс є першоджерелом, і видавати його першим у пошукових запитах. При цьому будуть враховуватися повнота матеріалу, дата публікації, репутація сайту й автора. Далі на підставі цих даних буде створений алгоритм для автоматичного ранжирування.
Нагадаємо, нещодавно «Телекритика» писала, що Google, BBC, Twitter і Facebook об’єдналися проти фейків.