Google виплатить $217 тисяч, Facebook – $238 тисяч за двома судовими позовами, в яких компанії звинувачувалися в недотриманні законодавства про прозорість політичних оголошень. Таке рішення ухвалив державний суддя штату Вашингтон (США) за заявою прокуратури штату, повідомляє АР.
Держпрокурори стверджували, що компанії порушили закон, який вимагає вести докладні записи про те, хто платить за політичну онлайн-рекламу на їхніх платформах. Прокурори підкреслили, що Facebook і Google відмовилися надати дані про рекламу на муніципальних виборах 2017 року на запит газети The Stranger.
У Facebook заявили, що вони за прозорість реклами і повідомили, що докладають максимум зусиль, щоб захистити чесність виборів і запобігти іноземному втручанню. У Google відзначили, що цього року запровадили кілька інструментів для забезпечення прозорості на федеральних виборах у США і шукають способи вивести ці способи на державний рівень.