Угода зі спонсором укладена незважаючи на те, що футбольна ліга раніше відкрито заявляла про погрози, що виходять від інтернет-піратства. Про це пише TorrentFreak.
«Як частина угоди 1XBET буде показаний у всіх матчах із графікою, ідентифікаторами та віртуальними цілями в кожній грі “Серії А”, на всіх платформах, які транслюються в регіонах, охоплених умовами угоди», – йдеться в звіті італійської футбольної ліги.
Сайт онлайн-ставок 1XBET дуже люблять піратські сайти, але ненавидять, як стверджують автори статті, користувачі, тому що він досить агресивно рекламує себе у фільмах і серіалах. Ролики до початку перегляду, логотип на екрані протягом усього фільму. Також їхній ролик зашитий у сам фільм, перериваючи його кілька разів.
Заступник директора з боротьби з піратством і захист бренду в російській компанії з кібербезпеки Group-IB Дмитро Тюнькін акцентує на дешевизні «процедури» потрапляння такої реклами в піратські копії. «1XBET – гральна компанія з Росії, яка використовує піратські копії для міжнародної реклами. Ця стратегія стала популярною і широко поширеною, тому що це відносно дешевий спосіб просування своїх послуг – копіювання в форматі «сирої» камери обійдеться в $300–400, після «редагування» – $600–700», – повідомляє він.
«За нашими даними, зазвичай ті, хто знімає відеокопії, продають їх піратським групам, які пропонують інтегрувати рекламу в гральні компанії, такі як 1XBET. Потім вони завантажують піратські копії на торент-сайти, які дуже швидко поширюють їх через інтернет з водяними знаками і рекламою, включеними в піратський фільм», – додає Дмитро Тюнькін.
Менеджер Group-IB також каже, що 1XBET практикує спонсорство міжнародних публічних подій з 2018 року, передусім орієнтуючись на англомовні країни, що розвиваються. Зокрема, компанія також активна в Індії.
Для боротьби з такими рекламодавцями, як 1XBET мало що робиться, пише видання. Офіційно Голлівуд, фільми якого страждають більше за інших, не зробив жодної публічної заяви щодо компанії. Цього не робить і USTR (Торговельне представництво США), завдання якого, зокрема, захист інтересів американських кінокомпаній. USTR як автор списку країн, які найбільше піратять, у своїх піратських звітах, ні разу не скаржилася на присутність реклами в піратських копіях голлівудських фільмів
.
Фото: скриншот 1XBET