Французькі регулятори дали дозвіл великим мовникам країни запустити спільний стрімінговий сервіс Salto для конкуренції з глобальними гігантами, такими як Amazon і Netflix. Pubcaster France уклала угоду зі своїми конкурентами M6 і TF1 для створення нової платформи відео за підпискою, яка має розпочати роботу в першому кварталі 2020 року. Про це повідомляє Variety.
«Тепер, коли Salto схвалений, ми нарешті зможемо зібрати французьку команду в мовленні, до чого я так довго прагнула, – заявила генеральний директор France Television Дельфіна Ернотт Кунсі. – Запуск платформи дуже скоро дасть нам те, що потрібно, щоб конкурувати з міжнародними гравцями на нашій власній території».
Партнери заявили, що їхні об’єднані ресурси дадуть «амбітну місцеву відповідь» на «споживчі очікування, що розвиваються» і дадуть їм змогу відігравати велику роль як на внутрішньому французькому, так і на ширшому європейському телеринку.
Зі слів генерального директора TF1 group Жиля Пеліссона, Salto втілює «нові амбіції для французької мовної галузі», а схвалення антимонопольної служби показує, що влада усвідомлює необхідність підтримки гравців цієї сфери в проведенні необхідних інноваційних змін для того, щоб протистояти новим викликам.
Голова M6 Ніколя де Таверност додав: «Наші канали популярні серед французів, наш контент привабливий, а наші технології дуже розвинені – є всі причини вітати майбутній запуск амбітної спільної пропозиції, якою є Salto».
Вперше французькі мовники заявили про намір запустити сервіс Salto в червні 2018 року.
Днями «Телекритика» писала про стрімінговий сервіс Sobaeksu TV, який запустила влада КНДР.
Фото: unsplash