Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров заявив, що хоче кардинально переглянути підхід до комунікації держорганів. Про це він повідомив на своїй Facebook-сторінці.
https://www.facebook.com/fedorov1991/posts/1820151198128736
“Основне завдання комунікації в цей історичний період – пояснити максимальній кількості людей – куди ми рухаємося, на що спрямовані наші реформи, навчитися заміряти проміжні результати, отримувати зворотний зв’язок, чути «клієнтів» (для кого робиться реформа), покращувати процеси”, – пише Федоров. За словами міністра, це необхідно для отримання якісної зворотного зв’язку і створення команди «амбасадорів» проекту.
Наразі формується команда комунікації і міністр запрошує фахівців у сфері маркетингу, PR і відеоконтенту приєднатися. Федоров також написав, що в його розумінні повинна зробити нова команда:
- відійти від поняття традиційної прес-служби, коли журналісти живуть своїм життям, а прес-секретарі своїм;
- почати з чіткої стратегії і конкретних KPI;
- бути швидшими: прямі трансляції кращі за тексти;
- розуміти аудиторію і давати цінність, а не розповідати про «успішний успіх».
Фото: Facebook-сторінка Михайла Федорова
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!