Тепер люди зможуть переглянути ті рекламні оголошення, які організація запускає на сторінках Facebook, у Instagram, Messenger або в партнерській мережі Facebook, навіть якщо вони не є цільовою аудиторією цієї реклами. Досить зайти на будь-яку сторінку і вибрати розділ «Інформація та реклама» – тут можна знайти рекламне оголошення і його текст, а в разі чого і поскаржитися, заявивши про підозрілий контенті.
Незабаром Facebook запустить маркування політичної реклами в Бразилії напередодні загальних виборів у країні в жовтні. Той, хто має намір запускати політичну рекламу в Бразилії, зможе зареєструватися наступного місяця. Усі марковані рекламні повідомлення будуть додані в архів Facebook.
Бизнес25.05.2018
Дезинформации – бой: Facebook и Twitter анонсировали новые правила для размещения политической рекламы
У соцмережі відзначили, що наразі більшість рекламних оголошень на її майданчиках запускаються легітимними організаціями. Однак зловживання як і раніше можливі, тому компанія продовжить і далі вживати заходів із боротьби з ними.